שלט עם דמותה של אילנית לוי במרכז הכרמל (הדמיה: A+ Design)
שלט עם דמותה של אילנית לוי במרכז הכרמל (הדמיה: A+ Design)

אילנית לוי וקרין גורן מחכות לכם ב"רחבת הפסנתר"

עיריית חיפה עושה כבוד לבנות העיר, שפרצו דרך בתחומן. שלטי ענק, ועליהם דמויותיהן המאוירות של אילנית לוי, קרין גורן, אראל הלוי ורות סגל ז"ל יוצגו ב"רחבת הפסנתר" במרכז הכרמל. ראש העירייה קליש רותם: "גאה בבנות העיר שעשו ועודן עושות חיל והישגיהן מוציאים את שמה של חיפה למרחוק"

פורסם בתאריך: 13.9.21 10:57

במסגרת המיזם העירוני made in Haifa, המצדיע לאנשי התרבות והספורט, שגדלו והתחנכו בחיפה וזכו להישגים מרשימים שהביאו לעיר גאווה וכבוד, יוצבו בימים הקרובים ב"רחבת הפסנתר" במרכז הכרמל שלטי ענק, עליהם יתנוססו דיוקניהן המאוירים של ארבע נשים חיפאיות פורצות דרך, כל אחת בתחומה: אילנית לוי – מלכת היופי לשעבר, דוגמנית, שחקנית ומנחת טלוויזיה; קרין גורן – שפית-קונדיטורית, מחברת ספרי אפייה ומנחת תוכניות אפייה בטלוויזיה; אראל הלוי – שחיינית פראלימפית, נציגת ישראל באולימפיאדות לונדון 2012, ריו 2016 וטוקיו 2020; רות סגל ז"ל (1929-2021) – שחקנית תיאטרון וקולנוע, מחזאית וסופרת, ממייסדי תיאטרון חיפה. זוהי פעולת הנצחה ראשונה לזכרה של סגל ז"ל, יקירת העיר חיפה, שהלכה לעולמה בחודש שעבר.

 

 

ראש העירייה עינת קליש רותם: "עיריית חיפה היא דוגמה לרשות המעצימה נשים ופועלת למען חינוך לשוויון מגדרי. אני גאה בבנות העיר שעשו ועודן עושות חיל והישגיהן מוציאים את שמה של חיפה למרחוק".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. לא רלונטי

    אכן שיוויון מגדרי זה דבר חשוב, אבל אין שום קשר בינו לבין הדבר הזה שעיריית חיפה / קליש עושה פה.
    ועם כל הכבוד ללוי וגורן, זה בערך כמו בין הנצחת אישים ראויים כשכטמן וצ'חנובר,להנצחה של אילנית לוי, גורן וגם של מרגי / סטטיק וקדרי שהיו שם לפני שנה או יותר…

  2. דין דין

    שתי נשים שעשו חיל ועזבו את חיפה לטובת תל אביב. תעודת עניות לעיר .

  3. Chery

    אני ממש אוהבת את אילנית ואת קארין. שתי נשים משובבות לב ועושות עבודתן מהלב. השאלה מה המרכיבים לפרסום שמם? מי עושה כבוד לעיר?בהיותי תושבת ת" א בעקבות הקריירה שלי- פגשתי המון חיפאים איכותיים ביותר. חבל שעזבו את חיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר