ארול חוזר הביתה בשלום (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
ארול חוזר הביתה בשלום (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

צפו בתיעוד: החתול של תיאטרון חיפה חולץ מצמרת עץ באמצעות מנוף גבהים

מבצע חתול: ארול, חתול הבית של תיאטרון חיפה, נתקע על עץ בגובה של עשרות מטרים בלא יכולת לרדת. עובדי התיאטרון הזעיקו את אנשי השירות הווטרינרי, שגייסו מנוף מאנשי מחלקת התאורה ואת אנשי הפיקוח הכללי. סוף טוב, הכל טוב: ארול חזר הביתה בשלום

פורסם בתאריך: 23.11.21 14:51

מפקחי השירות הווטרינרי של עיריית חיפה חילצו הבוקר (שלישי), באמצעות מנוף, את ארול, חתול הבית של תיאטרון חיפה, ממרומי העץ אליו טיפס בסוף השבוע.

במוצאי השבת האחרונה, הבחינו עובדי התיאטרון, כי ארול, חתול הבית שלהם, נעלם. החתול, הקרוי על שם השיר של מאיר אריאל, נמצא אתמול (ראשון) בבוקר בסמוך לתיאטרון, כשהוא תקוע על עץ בגובה עשרות מטרים ברחוב יוסף.

לאחר שכל מאמציהם להוריד את החתול עצמאית נכשלו, הם הזעיקו הבוקר את צוות השירות הווטרינרי, שבאמצעות מנוף הצליח לחלץ את ארול ולהחזירו לבעליו.

ארול חזר הביתה בשלום (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

ארול חזר הביתה בשלום (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

מנהל אגף השרות הווטרינרי, ד״ר יאיר וייס: ״בעקבות הודעה שהתקבלה בשרות הווטרינרי על חתול שתקוע על עץ בגובה רב ברחוב יוסף, פנינו למחלקת התאורה, שלה מנוף גבוה לסיוע. מכיוון שמדובר ברחוב צר, נעזרנו גם בפיקוח הכללי לצורך חסימת הציר בעת הפעילות. מפקח השרות עלה על מנוף התאורה, והחתול חולץ בשלום והורד לקרקע. השרות הווטרינרי רואה ברווחת בעלי החיים בעיר חשיבות רבה. אנו נמשיך לפעול בשיתוף פעולה בין כל הגופים העירוניים לסיוע וחילוץ בעלי חיים בעת צרה גם בעתיד".

 

המנהל הטכני של תיאטרון חיפה, עופר טל, סיפא: ״אימצנו את ארול בתקופת הקורונה, ומהר מאוד הוא הפך להיות חלק ממשפחת העובדים. הוא בן 3, מסורס ומחוסן, לפעמים נמצא על הבמה בהופעות. הוא הכוכב של התיאטרון. שמענו אותו מיילל על העץ ולא הצלחנו לחלץ אותו לבד באמצעות סולם. אני מודה לצוות הווטרינרי של העירייה על הסיוע המהיר״.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דבי

    מבצע יפה להצלת חתול אחד. חבל שהעירייה גורמת להרעבת חתולים רבים בגלל הפחדים של מאכילי החתולים מהקנסות. מאכילי החתולים גם דואגים לבריאות החתולים (כך שרווחת החתולים למעשה לא בדיוק נופלת על עיריית חיפה). חבל שרדיפת המאכלים תגרום לסבל רב לחתולים שהוטרינר העירוני כה דואג לרווחתם

  2. סדר עדיפויות מישהו??

    לא עוזרים למאות דרי רחוב שמסתובבים רעבים בהדר – אבל יש כסף לחלץ חתול מעץ.

  3. א.ד.

    יפה ונחמד שחילצו את החתול המסכן. השאלה, לו היה מדובר בחתול התמגורר בשכונה מסויימת ואינו מקושר לעירייה, האם היו מחלצים אותו?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר