המרכז הקהילתי קלור בחליסה (צילום: ראובן כהן)
המרכז הקהילתי קלור בחליסה (צילום: ראובן כהן)

בעקבות הרצח: המרכז הקהילתי ותנועת הצופים בחליסה הכריזו היום על שביתה

בהודעה שהופצה בשכונה נכתב: "לאור גל האלימות וכהזדהות עם תושבי השכונה אנחנו משביתים היום את פעילות המרכז הקהילתי ותנועת הצופים". ג'עפר פרח, מנהל מרכז מוסאוא: "העירייה והממשלה חייבות להקצות את המשאבים הדרושים לטיפול בבעיות השורש של שכונות העוני המוזנחות"

פורסם בתאריך: 25.11.21 14:53

המרכז הקהילתי ותנועת הצופים בשכונת חליסה הכריזו היום (חמישי) על שביתה, לאור גל האלימות בחברה הערבית בכלל ובשכונה בפרט.

אמש (רביעי) נרצח באירוע ירי אבראהים בלקיס, בן 28, שהובהל לבית החולים רמב"ם שם נקבע מותו. פצוע נוסף שנפגע מכדור תועה גם הוא הגיע לבית החולים בעקבות אותו האירוע. מצבו קל.

בהודעה שהופצה בשכונה נכתב: "לאור גל האלימות וכהזדהות עם תושבי השכונה אנחנו משביתים היום את פעילות המרכז הקהילתי ותנועת הצופים".

מנהלת המרכז הקהילתי, בהייה ג'ובראן קסיס, אמרה "כלבו – חיפה והקריות": "זו הייתה החלטה של הצוות, ואנחנו מכבדים את ההחלטה שלהם. אנחנו מבינים את התחושות ואנחנו עם התושבים".

 

ג'עפר פרח, מנהל מרכז מוסאוא: "העירייה והממשלה חייבות להקצות את המשאבים הדרושים לטיפול בבעיות השורש של שכונות העוני המוזנחות. יותר מחמש שנים העירייה לא מינתה אפילו מנהל למועדון נוער. קבוצת הכדורגל קורסת. הילדים נחשפים לאירועי ירי ורצח, בדרכם מהמרכז הקהילתי ובית הספר באופן כמעט שבועי. גם אחרי אירועי אלימות קשים, אין טיפול פסיכולוגי או קהילתי. השכונות המוזנחות זקוקות למשאבים שיביאו לייבוש מקורות הפשע המאורגן. לצערנו התושבים זועקים ואין מי שמוכן להקשיב להם ולעשות את המעשה שלמענו הוא התמודד בבחירות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר