האן ורמתי (צילום: בועז כהן)
האן ורמתי (צילום: בועז כהן)

רמתי: "הובאה לידיעתנו שמועה שהעידו עליה גורמים בלשכה שהאן מנהל מו"מ עם קליש"

רעידת האדמה שגרמה הודעתו של האן על עזיבת מועצת השינוי ממשיכה לעורר גלים במערכת הפוליטית. תגובתו של יו"ר הבית היהודי, יואב רמתי, ל"כלבו" רק מגבירה את הספקולציות סביב השאלה לאן מועדים כעת פני הירוקים. האן: "בשלב זה אין בכוונתי להגיב לרמתי"

פורסם בתאריך: 9.12.21 10:28

הודעתו של יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן על עזיבת סיעת הירוקים את קואליציית השינוי ממשיכה להביא לתגובות מטעם חברי מועצת העיר.

בפניה של "כלבו חיפה והצפון" ליו"ר סיעת הבית היהודי במועצה, יואב רמתי, הוא אומר: "לצערי לאורך כל התקופה חשנו אני וחבריי כי מטרות הקמת מועצת השינוי אינן זהות בין כלל חברי מועצת השינוי למפלגת הירוקים. להבנתי מפלגת הירוקים ראתה במועצת השינוי פלטפורמה להרצת אביהו לראשות העיר בלבד ויתר המטרות כמשניות למטרה זו. יתר חברי מועצת השינוי ראו את המטרה העיקרית בהצלת העיר מניהולה הכושל של רה"ע קליש. השוני במטרות העל בא לידי ביטוי באופן בוטה בהצבעה המיותרת והתיאורתית על הפעלת הכרמלית בשבת שלמועצה אין מנדט לדון בה".
בתגובתו מטיל רמתי פצצה כשהוא מתייחס לספקולציה הבוערת ביותר בשעות האחרונות – לאן פני הירוקים כעת. האם קיימת אפשרות כי יצטרפו לקואליציה הצרה שתחת קליש-רותם ובכך יהפכו אותה לרוב וישימו קץ למועצה הלעומתית שפועלת מולה; או שמא יהפכו למובלעת פוליטית במועצה שמתנהלת באופן אוטונומי עד לבחירות 2023 – לא יהיו חלק מהקואליציה ואף לא מהמועצה הלעומתית. וכך אמר רמתי: "בנוסף הובא לידיעתנו שמועה שהעידו עליה גורמים בלשכה שאביהו מזה זמן מנהל מו"מ עם קליש בעודו חבר במועצת השינוי והעתיד הקרוב יוכיח האם השמועה נכונה".

 

בפניית "כלבו חיפה והקריות" לגורמים המקורבים לקליש האם קיימת סבירות להצטרפות הירוקים לקואליציה, חלק מהם אמרו שלא לציטוט כי כלל לא ידוע להם על שיחות בין הצדדים, וחלקם העדיפו שלא לתת התייחסות כדי להעצים את אי הבהירות בנושא.

בסיום תגובתו, אמר רמתי כי "המסקנה המתבקשת היא שכשמטרות הפעילות הם קידום אישי הם לא מחזיקות מעמד וכשהמטרות הם ציבוריות הם יזכו לתמיכה והצלחה. אני מקווה שמפלגת הירוקים תחזור לעשיה למען הציבור ולא למען עצמם".

האן אמר בתגובה לדבריו של רמתי כי "בשלב זה אין בכוונתי להגיב לרמתי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ארנון

    מעולה. שילוב של עינת קליש ואביהו האן רק יחזקו את העיר ויובילו אותה קדימה. מקווה שיוותרו על אגו ועל משקעי העבר ויחברו יחד, זה מה שתושבי חיפה רוצים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למי אכפת מהירוקים ומכל חברי המועצה! רק לקראת הבחירות מחפשים אותנו האזרחים על מנת שנבחר בהם, בפועל לא עושים דבר למען העיר. יחי אבא חושי אין מלבדו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר