נטע אלטמן וראש העירייה קליש-רותם ליד עץ התמר בגן "מנוחה" (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)
נטע אלטמן וראש העירייה קליש-רותם ליד עץ התמר בגן "מנוחה" (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)

צפו: מפגש מרגש ליד עץ התמר שניטע לזכר תושבת חיפה, תמר רוזנברג-אלטמן ז"ל

נטע אלטמן, תלמידת כיתה ב' בבית הספר בן גוריון, שבה הבוקר (ראשון) לגן הציבורי שבו נטעה עץ לזכר אימה, שנפטרה בדמי ימיה, בת 41. ראש העירייה עינת קליש-רותם שהבטיחה לנטע להיפגש איתה ליד העץ, קיימה היום את הבטחתה. אף עין לא נשארה יבשה

פורסם בתאריך: 16.1.22 13:55

נטע אלטמן, תלמידת כיתה ב' בבית הספר בן גוריון ברוממה, נפגשה הבוקר (ראשון) עם ראש העירייה עינת קליש-רותם בגן הציבורי "מנוחה" בשכונת רוממה, שבו נטעה לפני כשנה עץ תמר לזכר אימה, תמר רוזנברג-אלטמן ז"ל, שנפטרה בדמי ימיה, והיא רק בת 41.

במלאת שנה למותה, פנתה יפעת, אחותה של רוזנברג-אלטמן ז"ל, ללשכת ראש העירייה בבקשה לנטוע עץ תמר לזכר אחותה בגן "מנוחה", שבו בילתה ושיחקה עם בתה הקטנה, נטע. בפנייתה אז כתבה יפעת: "נטיעת עץ תמר כשמה של אחותי תהיה דרך ראויה להנציח אותה וגם תסייע לבת שלה לעקוב אחרי הצמיחה והגדילה שלו".

נטיעת העץ התקיימה באוגוסט 2020 בסיוע נציגים מעיריית חיפה. לפני מספר חודשים השתתפה נטע במפגש תושבים עם קליש-רותם, שהבטיחה להיפגש איתה בגן "מנוחה" ולראות מקרוב את העץ שניטע לזכר אימה. הבוקר קיימה ראש העירייה את הבטחתה, ולקראת ט"ו בשבט שיצוין מחר הגיע לפגוש את נטע שאמרה לה: "אני שמחה מאוד שנטענו את העץ. אני באה לכאן הרבה ורואה איך הוא גדל וצומח. עדיין קשה לי בלי אימא, אבל יש לי את כל המשפחה, וכיף לי לפגוש אותך". קליש-רותם הבטיחה לנטע, כי תשוב לפגוש אותה בקרוב בבית הספר יחד עם כל חבריה לכיתה, שלא יכלו להגיע היום לגן בשל מזג האוויר הגשום.

קליש ומשפחת רוזנברג-אלטמן ליד עץ התמר (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)

 

 

תמר רוזנברג-אלטמן ז"ל התגוררה בחיפה. היא שימשה כתבת בעיתון 'זמן חיפה', ולאחר מכן עבדה במשרדי עורכי דין. לאחר שחלתה עברה להתגורר עם משפחתה אצל אימה בשכונת רוממה, שבה נמצא גם גן "מנוחה", שנשרף כליל בשריפה הגדולה של שנת 2016. לאחר השריפה הוזמנה רוזנברג-אלטמן ז"ל עם בתה נטע לטקס נטיעות שהתקיים בט"ו בשבט במסגרת העבודות לשיקום הגן. בשנת 2019 היא נפטרה, מותירה במותה את בתה נטע, בת 5 וחצי, בעל, אמא ואחות.

עוד השתתפו בפגישה שהתקיימה בגן עם ראש העירייה: רינה, סבתה של נטע, דודתה יפעת, אביה צח וחבר מועצת העיר ניר שובר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מחווה יפה ומרגשת

    תמיד כואב כשאדם נפטר, ודאי בגיל צעיר ועל אחת כמה וכמה כשהוא מותיר ילדים קטנים מיותמים מאב או אם.
    הילדה מתוקה ומרגשת ואני מאחל לה ולמשפחתה בריאות ואושר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר