החבלות בידיה של אליה אלון לאחר המפגש עם חזיר הבר
החבלות בידיה של אליה אלון לאחר המפגש עם חזיר הבר

בת 14 נתקלה בחזיר בר ענק ברחוב, נבהלה, נפלה ונחבלה

אליה אלון רק רצתה להגיע בשלום מביתה בדרך הים לבית סבתה הסמוך, כשלפתע הגיח מולה חזיר בר. האם, חן אלון: "היא רצתה לברוח, כי היא פחדה שהוא לא יעשה לה משהו, ופשוט נפלה ונחבלה בידיים וברגליים. לא סתם היא נבהלה, הם ענקיים, יותר גדולים מפרה. מפחיד מאוד. הם פשוט השתלטו על העיר"

פורסם בתאריך: 22.3.22 11:58

אליה אלון, בת 14, הייתה בדרכה מביתה ברחוב דרך הים לבית סבתה המתגוררת בבניין סמוך, כשלפתע הגיח מולה חזיר. אלון התאבנה מבהלה, וכשהחליטה לברוח מפניו, מעדה ונחבלה.

אמה, חן אלון, סיפרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "אנחנו כבר הרבה זמן חיים עם החזירים, כאילו הם חלק מאיתנו. מהפחד מהם, צריכים לדעת מתי לחזור הביתה ומתי לצאת, כי הם מסתובבים מתחת לבית שלנו. הפעם זה היה ממש מפגש פנים מול פנים עם הבת שלי. היא הלכה לסבתה אחרי הלימודים, וממרחק של פחות ממטר החזיר לפתע הגיח מולה. היא צרחה ובאה לברוח, אבל היא התאבנה השתטחה על הרצפה ונפלה. זה לא שהוא פגע בה פיזית, אבל מהבהלה היא קפאה ממנו. במזל הוא גם לא נגע בה. היא לא ידעה מה לעשות עם עצמה, היא התאבנה במקום, היא רצתה לברוח, כי היא פחדה שהוא לא יעשה לה משהו, ופשוט נפלה ונחבלה בידיים וברגליים. לא סתם היא נבהלה, הם ענקיים, יותר גדולים מפרה. מפחיד מאוד. הם פשוט השתלטו על העיר".

החבלות ברגליה של אליה אלון לאחר המפגש עם חזיר הבר

החבלות ברגליה של אליה אלון לאחר המפגש עם חזיר הבר

אלון מותחת ביקורת על העירייה: "אנחנו צוחקים על הלהקה של החזירים, שהם אמא, אבא ו-15 ילדים. יש לנו חזירה בשכונה שעכשיו המליטה. הם חוצים את הכביש באמצע היום… אין לנו שליטה. כבר למדנו לחיות איתם, אבל בלילה זה עוד יותר מבהיל. עכשיו זה גם ביום. לא פעם פנינו לעירייה ויותר מזה – גם למשטרה. למשטרה כבר אין מה לעשות, הם אומרים שהם לא יכולים לבוא לעזור לנו להגיע הביתה. פעם, כשחזרתי מאירוע בלילה והייתה ברחוב חבורה של חזירים, התקשרתי למשטרה, ובא שוטר והכניס אותי עם פנס עד הבית.  אומרים שהם לא עושים כלום, אבל כשמם כן הם – חזירי בר. זה לא שאתה יכול לגדל אותם כחיית מחמד. הם בכל העיר. אמא שלי פנתה למוקד ודיווחה, והתקשרה אליה בחזרה וטרינרית ואמרה לה שהם מעבירים לטיפול. אלו התשובות. אנחנו לא יודעים מה לעשות".

 

 

מוסיפה אלון: "אליה מפחדת, ברור. היא אמרה שהיא מפחדת לצאת עכשיו, כדי לא להיתקל בו שוב. הוא יצא מהשיחים. היא מתה מפחד. יש נוהל קבוע – אנחנו יודעים מתי יוצאים ומתי חוזרים, כביכול אנחנו מכירים את השעות של החזירים. עכשיו כבר אין שעות… הנה, הוא חיכה לה בצהריים. זו טראומה".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "העירייה פועלת על פי תוכנית סדורה שהוכנה בשיתוף עם רשות הטבע והגנים להרחקת חזירי הבר מכל שכונות העיר ובפרט בקרבת בתי הספר. במהלך הימים האחרונים נעשות פעולות משמעותיות להרחקת פרטים סוררים, בין היתר, גם באזור זה וגם בוואדי הגובל בו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר