בריכת גלי חיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בריכת גלי חיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

קמפיין קיץ ראשון למרכז הספורט העירוני "גלי חיפה": הנחות והטבות לתושבי העיר

תושבי העיר, שירכשו מינויים לקיץ הקרוב מכל סוג (יחיד, זוגי, משפחתי) לשלושה או ארבעה חודשים, יזכו ל-15 אחוזי הנחה. מחיר מוזל לתושבים גם לכניסה בודדת לבריכה

פורסם בתאריך: 1.6.22 15:06

עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה יוצאות בקמפיין קיץ ראשון למרכז הספורט הציבורי "גלי חיפה". במסגרת הקמפיין, יינתנו לתושבי העיר חיפה שירכשו מינוי למועדון הטבות משמעותיות. במקביל, תושבי חיפה יוסיפו ליהנות מכניסה מוזלת חד פעמית לבריכה.

תושבי חיפה, שירכשו מינויים לקיץ הקרוב מכל סוג (יחיד, זוגי, משפחתי) לשלושה או ארבעה חודשים, יזכו ל-15 אחוזי הנחה, כך שמחירי המועדון יהפכו לאטרקטיביים עבורם. בנוסף, במהלך חודשי הקיץ יתווספו למגוון הרחב של החוגים הקיימים, גם חוגים חדשים לילדים.

בנוסף, החברה הכלכלית לחיפה יצאה עם הטבות לעובדי מת"ם והסביבה. עבודות השיפור והשדרוג של המתחם נמשכות במרץ, על מנת לספק למנויים חווית בילוי מושלמת.

 

 

ראש עיריית חיפה, עינת קליש-רותם: "כפי שהתחייבנו, תושבי חיפה יכולים כבר היום ליהנות ממתחם בילוי במחירים עממיים ונוחים, הכולל בריכות שחייה ומתקנים משופרים ברמה הגבוהה ביותר. אני מזמינה את כל תושבי חיפה לבוא לבלות וליהנות".

מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, אור שחף: "כפי שהתחייבנו, רצינו לייצר הטבות מיוחדות עבור תושבי חיפה, כדי לאפשר לכולם בילוי במועדון, הן במסלול כניסה בודדת לבריכה והן במסלול מינוי קיץ, המאפשר שימוש בכל המתקנים. אני מזמין את החיפאים, לנצל את מחירי המבצע וליהנות ממתקן הספורט ברמה הגבוהה ביותר במחיר המשתלם ביותר באזור".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר