המטרונית (צילום: טיטאן רקס)
המטרונית (צילום: טיטאן רקס)

נהג מטרונית הותקף באלימות על ידי נערים

שלושה נערים עלו בבסמת טבעון על אוטובוס לחיפה ולא שילמו עבור הנסיעה. כשעלתה לאוטובוס מבקרת, בניסיון לחמוק ממנה, ביקשו הנערים מהנהג שיפתח את הדלת. כאשר הוא סירב, הלם אחד הנערים בחוזקה באגרופו בפניו של הנהג מעבר למחיצת המגן, פצע אותו ונמלט עם חבריו מהמקום, לאחר שפתחו את הדלת בכוח. מחר בבוקר שביתה של נהגי המטרונית בחיפה

פורסם בתאריך: 19.6.22 15:44

היום (ראשון), סמוך לשעה 11:00 לפני הצהריים, עלו שלושה נערים על מטרונית קו 75 בבסמת טבעון לכיוון חיפה, ואמרו לנהג שהם משלמים באפליקציה. לאחר זמן קצר, עלתה לאוטובוס מבקרת, והנערים, שניסו לחמוק ממנה, דרשו מנהג האוטובוס לפתוח את הדלת. הנהג סירב, ובתגובה הלם אחד הנערים בחוזקה באגרופו בפניו של הנהג מעבר למחיצת המגן, פצע אותו ונמלט עם חבריו מהמקום, לאחר שפתחו את הדלת בכוח.

הנהג הפצוע (62), עובד חברת "סופרבוס" פונה באמבולנס לקריה הרפואית רמב"ם. תלונה תוגש במשטרת העמקים.

 

 

גיל מושקוביץ, מלווה ועדי התחבורה מטעם "כוח לעובדים בצפון": "אנחנו שומעים על הכוונה המבורכת להגביר את הענישה נגד תוקפי רופאים, אבל תקיפת נהג המסכנת גם את הנוסעים ואת הסביבה, נתפסת כמובנת מאליה. לא נבליג על סיכון חיי הנהגים. דרישתנו להכיר בנהגים כעובדי ציבור ולהעניש את תוקפיהם תופסת מקום מרכזי במאבק איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים".

איגוד ועדי התחבורה ב"כוח לעובדים" ישבתו מחר (שני), בפעם החמישית, בין השעות 05:00-08:30 בחיפה (מטרונית), יקנעם, עפולה, בית שאן, טבריה, קווים בינעירוניים לירושלים ועוד.

מרמב"ם נמסר: "נהג חברת 'סופרבוס' שפונה אל מיון רמב"ם לפני שעה קלה, אובחן כמי שסובל מחבלה בפניו. עתיד לעבור בדיקות נוספות במהלך השעות הקרובות. מצבו מוגדר קל והוא צפוי להשתחרר מיד בתום הבדיקות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר