תמי ברק (צילום: בועז כהן)
תמי ברק (צילום: בועז כהן)

באופוזיצית השינוי יבחנו הדחתה של תמי ברק מראשות הועדות והדירקטוריונים

התפתחות זו מגיעה על רקע הצטרפותה המחודשת לעציוני והצהרתה כי היא לא חלק מאופוזיצית השינוי למרות שלא תיכנס לקואליציה של קליש-רותם. ברק: "זה שאני לא חלק מאופוזיצית השינוי ואולי שוקלים להדיח - אז זה 'ממש דמוקרטי ומאוד יפה'. שינהגו איך שהם רואים לנכון"

פורסם בתאריך: 26.6.22 09:32

התפתחויות בעקבות השינויים האחרונים במערכת הפוליטית. ל"כלבו חיפה והקריות" נודע כי באופוזיצית השינוי יבחנו את הדחתה של חברת מועצת העיר תמיר ברק מראשות הועדות והדירקטוריונים בהם היא עומדת. ברק משמשת כיו"ר ועדת המכרזים העירונית וכיו"ר דירקטוריון הכרמלית, תפקידים שקיבלה לידיה במסגרת כניסתו של עו"ד דוד עציוני לקואליציה של קליש-רותם בתחילת הקדנציה.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו" לפני שבועיים, הביעה ברק תמיכה מחודשת בעציוני, כמעט שנה אחרי שהיא וחבר המועצה יעקב פיינגולד הודיעו על פרישה מסיעתו "חיפה מתחדשת". בהמשך לכך, עתידה ברק להודיע לקליש-רותם על התפצלותה מפיינגולד תחת סיעה חדשה – "לב חיפה".

 

אתמול יצאה ברק מקבוצת הוואטס-אפ המשותפת של אופוזיצית השינוי. צעד זה מתפרש אצל חלק מחברי האופוזיציה כהצהרת כוונות על התנתקות מהמשמעת ה"קואליציונית" של האופוזיציה, למרות שברק לא מתכוונת להצטרף לקואליציה של קליש-רותם. יש לציין כי גם סיעת הירוקים, המונה ארבעה חברים, יושבת באופוזיציה למרות שהם אינם חלק מאופוזיצית השינוי. עם הודעתם על ההתנתקות מהאופוזיציה, גם הם הודחו מראשות הועדות.

גורם באופוזיצית השינוי אומר: "עדיין לא בחנו את זה. היא אמנם רוצה להיות כמו הירוקים, וברור שכשאתה לא חלק מקבוצה יש לכך השלכות, אבל נכון לרגע זה – זה לא על הפרק. יתכן שבעתיד נבחן שינויים".

ברק: "שידיחו. אני נשארת הרי באופוזיציה, וזה שאני לא חלק מאופוזיצית השינוי ואולי שוקלים להדיח – אז זה 'ממש דמוקרטי ומאוד יפה'. אין לי בעיה בכלל. שינהגו איך שהם רואים לנכון. אני רואה לנגד עיני רק את תושבי חיפה, ואוהבת להיות חברת מועצה שעוזרת לכל מי שצריך ובעיקר לתושבים השקופים. וזה מה שהכי חשוב לי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר