בריכת גלי חיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בריכת גלי חיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

אם ובנה בעל צרכים מיוחדים לא הוכנסו בשבת לבריכה העירונית החדשה "גלי חיפה"

לדברי האם, כמעט שעה הם עמדו בכניסה למתחם בשיא החום, אך לא הוכנסו בתירוצים שונים. פעם אחת נאמר להם שהמקום מלא, ופעם אחרת נאמר להם שהמקום סגור ל-100 איש. "גלי חיפה" בתגובה: "ברגע שהובא לידיעתנו שמחכה בחוץ אימא עם ילד בעל צרכים מיוחדים, ניתנה הוראה להכניס אותה מיד". האם: "אף אחד לא יצא אלינו. עזבנו את המקום"

פורסם בתאריך: 4.7.22 01:04

בשבת האחרונה הגיעה ס', תושבת העיר (השם המלא שמור במערכת) לבריכה העירונית החדשה "גלי חיפה". איתה היו בנה (4), בעל צרכים מיוחדים, בתה ושתי נכדותיה (שנה וחצי וחצי שנה).

על מה שקרה בכניסה לבריכה, היא סיפרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "הגענו למקום. אמרו לנו שהמקום מלא, אבל אם יש לנו מינוי, אין צורך לחכות. אין לנו מינוי והתכוונו לקנות כרטיסים. חיכינו המון זמן בחוץ, וכל הזמן הבטיחו לנו שיכניסו אותנו. בכל הזמן הזה אנחנו רואים עוד ועוד אנשים שיוצאים, אבל אותנו לא מכניסים. פתאום יצא בחור ואמר לנו שהמקום סגור ל-100 איש. בינתיים, מישהי שהגיעה כחצי שעה אחריי, נכנסה ללא שום בעיה, כי היא מנויה.

"זאת הפעם השנייה שלי במקום. הפעם הראשונה הייתה לפני כשלושה חודשים, וגם אז ההתנסות הייתה מאוד לא נעימה. אז חשבתי שזה קרה כי המקום היה חדש. אבל למה עכשיו? איך זה שסוגרים אירוע במקום עירוני? בריכה עירונית היא אולם אירועים? חטפתי קריזה, והלכנו משם. כמעט שעה התייבשנו שם בחוץ. חום אימים, והם באים ואומרים לנו שיש אירוע סגור? ביקשתי שיקראו למנהל, לאחראי. כלום… אמרו לנו שהם פועלים לפי ההוראות".

 

 

מהנהלת "גלי חיפה" נמסר בתגובה: "בתקופה האחרונה המועדון העירוני 'גלי חיפה' זוכה להצלחה רבה ולביקורות נהדרות עם מבקרים רבים בכל ימות השבוע. בשבת בשעה 14:00 נאלצנו לעצור את הכניסות עקב תפוסה מלאה, וחיכינו שאנשים ייצאו, על מנת להכניס אנשים על פי התפוסה המותרת בהתאם להנחיות הבטיחות ולנהלים. ברגע שהובא לידיעתנו שמחכה בחוץ אימא עם ילד בעל צרכים מיוחדים, ניתנה הוראה להכניס אותה מיד ללא המתנה בתור. אנו שמחים על ההיענות הרבה של תושבי חיפה. נמשיך לשמור על החוק ולאפשר חוויה בטוחה ונעימה לכל האורחים במועדון".

ס' טוענת בתגובה, כי לא היו דברים מעולם. איש לא יצא אליהם להכניסם למתחם, והם עזבו את המקום.

יצוין, כי בעקבות הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות", נוצר קשר בין המתלוננת להנהלת החברה, שהבטיחה לבדוק את המקרה ולאפשר לה ולכל בעלי הצרכים המיוחדים כניסה למתחם ללא המתנה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. גיורא ליבנה

    הנהלת בריכת גלי חיפה: בושו והכלמו לכם על יחסכם לאם ובנה שלא רציתם להכניס.

  2. נעה

    ביזיון חוסר כבוד וחוסר אנושיות תמיד צריך לזכור שהגלגל מסתובב.

  3. אחד שיודע

    הצוות פקידים שיושבים שם יום ביומו פשוט מזעזע מתנשאים שחושבים שהם המנכלים של העולם המחיר יקר יותר ממה שהיה לא לתת יד לגזלנות

  4. גילי

    זו בריכה עירונית ? תביעה כנגד העיריה . זה מתחם ציבורי . ולו רק בשביל הבאים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר