השריפה בדרך יד לבנים (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)
השריפה בדרך יד לבנים (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

הלילה: פצוע קשה בשריפה בחיפה

לוחמי אש שהוזעקו לשריפה בדירת מגורים ברחוב יד לבנים בחיפה איתרו אדם ללא הכרה ששרוע על הרצפה. הם חילצו אותו, והוא פונה לקריה הרפואית רמב"ם כשמצבו מוגדר קשה. בשריפה נוספת, ברחוב גאולה, הסתיימה ללא נפגעים אך נזק כבד נגרם למבנה

פורסם בתאריך: 5.7.22 09:15

במהלך הלילה (בין שני לשלישי) פעלו שירותי הכבאות וההצלה של מחוז חוף בשתי שריפות בחיפה. לאירוע הראשון הוזנקו לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רב רשף ברק סילם לשריפה בדירת מגורים בקומת הקרקע של מבנה בן 5 קומות ברחוב יד לבנים. הלוחמים פרצו את דלת הבית, ובמהלך סריקה שהתנהלה תחת חום ועשן כבדים הם איתרו אדם ללא הכרה ששרוע על הרצפה. הם חילצו אותו, והוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה.

הלוחמים השתלטו על הבעירה ושחררו את העשן מהבית, ולמקום הגיע מפקד תחנת חיפה טפסר משנה יצחק סויסה. בעוד שהלוחמים ביצעו פעולות משלימות התקבלה הודעה על שריפה נוספת, הפעם ברחוב גאולה. הצוותים שהגיעו למקום זיהו להבות ועשן סמיך מהקומות התחתונות של מבנה מגורים, אשר איימו על הדיירים במבנה כולו. באמצעות קצף כיבוי הושגה שליטה על השריפה. האירוע הסתיים ללא נפגעים אך נזק כבד נגרם למבנה.

 

 

לשני מוקדי השריפות יצא חוקר דליקות של מחוז חוף שקבע כי השריפה ביד לבנים פרצה ככל הנראה בגלל כשל חשמלי במקרר, ובשריפה בגאולה יש חשד סביר שהיא פרצה בעקבות כשל במנוע מזגן שהותקן בתוך מרפסת פנימית.

ממד"א נמסר כי בשעה 1:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על שריפת בדירה בדרך יד לבנים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לקריה הרפואית רמב"ם גבר כבן 30 במצב קשה לאחר ששאף עשן רב, כשהוא מורדם ומונשם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר