הנשים החיפאיות המשתתפות בתוכנית (צילום: דוברות עיריית חיפה)
הנשים החיפאיות המשתתפות בתוכנית (צילום: דוברות עיריית חיפה)

20 נשים חיפאיות נבחרו להשתתף בתוכנית המכשירה נשים למנהיגות

חיפה היא אחת הרשויות שנבחרו ליישם את התוכנית של עמותת כ"ן ומרכז אדווה. התוכנית כוללת 15 מפגשים, שחלקם הראשון יוקדש ללמידה עיונית, ואילו השני יעסוק בהקמת פרויקטים קהילתיים בשיתוף עם המתנ"סים השכונתיים

פורסם בתאריך: 28.7.22 14:36

חיפה היא אחת מחמש רשויות בישראל שנבחרו ליישם את התוכנית MEPI (Middle East Partnership Initiative) של עמותת כ"ן ומרכז אדווה עבור שגרירות ארה"ב. מטרת התכנית, אותה יובילו בעיריית חיפה היחידה לקידום מעמד האישה, בשיתוף אגף חברה וקהילה, היא יצירת מנהיגות נשית משותפת לקידום נשים ושוויון מגדרי בקהילה. 70 נשים הגישו את מועמדותן לתוכנית הנושאת את הכותרת "השמיעי את קולך".

בסופו של תהליך מיון נבחרו 20 נשים, המייצגות את האוכלוסיות והקהילות המגוונות בחיפה, ובהן נשים יהודיות וערביות, חרדיות וחילוניות, ותיקות ועולות חדשות ועוד.

התוכנית כוללת 15 מפגשים, אשר חלקם הראשון יוקדש ללמידה עיונית, במסגרתה יירכשו יידע בנושא מנהיגות ומיומנויות בנושא, וחלקם השני יעסוק בהקמת פרויקטים קהילתיים בשיתוף עם המתנ"סים השכונתיים.

את המפגש הראשון התכנית קיימו הנשים כבר השבוע בתום הברכות בסבב היכרות אישי ודיון קבוצתי בנושא המנהיגה בכל אישה.

 

 

היועצת לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי בעיריית חיפה, אלונה סולד: "כל אישה מביאה עימה ניסיון חיים, ידע אישי ומקצועי רב, יכולות וכישורים שיובילו אותה למימוש עצמי, לתעוזה ולהצלחה. אני מעריכה את רצונן לתרום למען קידום נשים והובלה לשוויון מגדרי. ביחד אנו יוצרות אדוות של שינוי".

במפגש השקת התוכנית השתתפו ראש העירייה עינת קליש-רותם, יועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה אלונה סולד, סגנית מנהלת אגף חברה וקהילה בעירייה טלי אורגיל-גולדשטיין, מנכ"לית עמותת כ"ן ד"ר מזל שאול, מנהלת תוכניות MEPI בשגרירות ארה"ב בישראל מנאל חדאד והנשים המשתתפות בתוכנית.

קליש-רותם: "אני רואה חשיבות רבה בפעילות למען הנשים החיפאיות ומברכת את הנשים שנבחרו על השתתפותן בתוכנית ייחודית ומשמעותית זו. יחד ניצור מנהיגות נשית משותפת שתשפיע על העיר כולה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אפרת הלוי

    אלונה סולד תותחית אמיתית. סוף סוף מישהי שעושה! כל הכבוד!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר