דנה אמסלם (צילום: דף הפייסבוק)
דנה אמסלם (צילום: דף הפייסבוק)

משפחתה של דנה אמסלם מהאח הגדול: "הצביעו לה, הצילו אותה מהדחה"

אמסלם החיפאית נכנסה לבית האח הגדול רק בשבוע שעבר, ולדברי אחותה, שלי חודדה, הצופים עוד לא הספיקו להכיר אותה: "מעבר לזה שהיא יפה, יש לה לב ענק עם נתינה גדולה. מי שמכיר אותה ונותן לה צ'אנס להיפתח יודע שיש לה הרבה מה להציע מעבר ליופי"

פורסם בתאריך: 30.7.22 14:28

דנה אמסלם, הדיירת החיפאית שנכנסה רק בשבוע שעבר לבית האח הגדול, מועמדת להדחה הערב, ומשפחתה מבקשת מהחיפאים להירתם למאמץ ולהשאירה לפחות עוד שבוע בבית.

אביה, מיכה אמסלם, פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק "חיפאים מצייצים", הקורא לחיפאים, ולא רק, להצביע לבתו.

"זאת דנה אמסלם בתי הקטנה, חיפאית מהממת, שלא מחליפה את העיר הזו שנולדה בה, אגב בטעות, בהריון מפוספס אחרי שני אחיה הגדולים, אבל יצא פגז", הוא כתב, "אז מה רצינו לומר? אני חיפאי בן 63 עם סיפור חיים שאפשר לעשות ממנו סרט, אבל לא אני הסיפור כאן. דנה נמצאת עכשיו באח הגדול והיא זקוקה להצבעות שלנו שתמצה את שהותה בבית. היא לא הספיקה לספר על עצמה הרבה דברים שאתם רוצים לדעת אולי…".

דנה אמסלם (22), נולדה וגדלה בנווה שאנן. היא סיימה את תיכון עירוני ג', ולאחר הצבא החלה ללמוד משפטים בקריה האקדמית אונו. כנערה היא עסקה בציור ורקדה בנבחרת הסטודיו של גפן סלובוצקי. למחייתה היא פתחה מכון ביוטי בבית הוריה ועוסקת בעיצוב ציפורניים ואיפור.

דנה אמסלם (צילום: דף הפייסבוק)

דנה אמסלם (צילום: דף הפייסבוק)

שלי חודדה, אחותה הגדולה של דנה, פתחתם חמ"ל בבית?

"נכון, פתחנו קבוצת וואטסאפ בשם 'תמיכה לדנה'. היא נכנסה לבית האח כשבאינסטגרם שלה היו 14 אלף עוקבים, ובתוך שבוע המספר עומד על 27 אלף עוקבים. דנה היא דיירת חדשה, עדיין לא נחשפה ולא הספיקו להכיר אותה ממש. הרבה יותר קשה להיכנס לבית באמצע העונה, בכניסה השנייה, כשיש בבית כבר דינמיקה מסוימת, של אלו שנכנסו ראשונים. הוותיקים תמיד אומרים שהם נמצאים בבית 50 יום ולא פייר שעכשיו מישהו חדש נכנס ולוקח מהם את הפוקוס. כל אחד מנסה להתבלט בדרך אחרת, ואני רואה שלא באמת נותנים לה הזדמנות להציג את מי שהיא ולהכיר אותה. למרות שלאט-לאט, כשהיא נפתחת, כמו אתמול בשיחה עם מרינה, היא הצליחה להעביר מה עובר עליה. דנה תמיד הייתה אהודה בקרב חברותיה שתומכות ומקדמות אותה, אבל לפעמים דווקא היופי, הוא מכשול קשה בעיקר עם בנות. אין מה לעשות, זה לגיטימי וטבעי, אבל מי שמכיר אותה ונותן לה צ'אנס להיפתח יודע שיש לה הרבה מה להציע מעבר ליופי".

ספרי לנו עליה.

"דנה בחורה מאוד מוכשרת. מעבר לזה שהיא יפה, יש לה לב ענק עם נתינה גדולה. כשרואים בהתחלה בחורה יפה, הרושם הראשוני קצת מטעה, אבל כשמכירים אותה לעומק, רואים את הלב הגדול שלה. יופי יכול לעזור, אבל גם יכול לעשות רע בהרבה דברים. חושבים שעם יופי מגיע ביטחון, אז לא תמיד. אני חושבת שהיא צריכה להעריך את עצמה הרבה יותר ממה שהיא תופסת מעצמה. לא נתנו לה עדיין את ההזדמנות להראות את עצמה, כמה שהיא כולה לב וכמה שסטיגמות הן לא נכונות. אני חושבת שצריך לתת לה עוד הזדמנות".

 

 

למה היא נכנסה לאח הגדול?

"הבנות של היום יודעות שזו מקפצה, ולא צריך לשקר בעניין. דנה אוהבת את העולם הזה, של התעשייה. היא למדה תיאטרון והיא רוצה להתקדם גם בתחום הזה. האח הגדול זה סוג של קרש קפיצה, זה הבית הכי מפורסם במדינה, רואים אותך כולם ומשם אפשר רק להתקדם. אי אפשר להיתמם ולהגיד שלא. היא רוצה להראות שהיא מעבר ליופי, היא מעבר לדוגמנית, יש לה יכולות אחרות. היא מאוד כישרונית, אם זה בציור, בריקוד, באיפור, אבל הכל עם לב גדול".

היא הנציגה החיפאית היחידה?

"יש את אילנה, אבל הבנתי שכל פעם היא עוברת דירה, כך שלא בטוח שהיא גרה בחיפה. דנה גדלה ונולדה פה".

אז מה את מבקשת?

"אני מבקשת מהחיפאים להירתם למאמץ ולהצביע להשארת דנה עוד שבוע בבית האח. חוץ מזה שזה שם אותנו על המפה, זה מראה את האישיות שלנו כחיפאים. אנחנו הרי לא קרובים לצלחת התל אביבית, אבל אנחנו עיר גדולה ואנחנו על המפה. יוצאים מכאן אנשים מוכשרים ורואים שלחיפאים יש לב ענק. אין מה לעשות, יש לנו לב מאוד מאוד גדול וזה שם אותנו במקום מאוד טוב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תל אביבי גבוה

    בחורה מעלפת – הייתי מתחתן איתה מיד וגורם לה לחייך כל יום עד 120

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר