נועה קירל (צילום: ויקישיתוף, דניאל אלסטר, CC-BY-SA-3.0)
נועה קירל (צילום: ויקישיתוף, דניאל אלסטר, CC-BY-SA-3.0)

"תחזיקו לי אצבעות": נועה קירל הודיעה שתייצג את ישראל באירוויזיון

פורסם בתאריך: 10.8.22 10:23

כחודש לאחר ההכרזה על הבחירה בה הודיעה הזמרת נועה קירל במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (רביעי) כי היא תייצג את ישראל באירוויזיון שייערך ב-2023 בבריטניה.

"אני מתרגשת מאוד ומרגישה שאנחנו יוצאים למשימה – אני מייצגת את ישראל באירוויזיון", אמרה הזמרת, "זה התחיל בהלם, מאז זה לא הפסיק. עצרתם אותי ברחוב ובהופעות, ואני כבר מדמיינת את עצמי על הבמה המטורפת של האירוויזיון. בהחלטה מהלב שמתי הכל בצד, ואני יוצאת לזה באמונה שלמה. תמיד הרגשתי גאווה לייצג את המדינה, וגם היום אני יוצאת לדרך כדי להביא כבוד גדול למדינה. אני רוצה להודות לוועדה שבחרה בי. אני כבר היום מתחילה לעבוד קשה. תחזיקו לי אצבעות".

 

 

הזמרת המשיכה וסיפרה: "קיבלתי תגובות מאנשים שכל אחד הביע את דעתו. היו אנשים שאמרו שאזכה והיו כאלה שאמרו שזה יזיק לי. בסוף אני מחליטה את מה שהלב שלי אמר". לדבריה, "ברור שיש חששות. זה מעמד מכובד וזו במה מכובדת. מעורבים בזה פוליטיקה, יש דברים שלא תלויים בי, ויכול להיות שאכשל, אבל תמיד לקחתי סיכונים. לרוב זה עובד, זה חלק מהקריירה וזו מי שאני. אייצג את המדינה הכי טוב שאני יכולה".

קירל הוסיפה: "אסור לי לעשות בושות. יש מיליון ואחד סיכונים, וזה מפחיד, אבל אני מתמקדת בשליחות של ההופעה. הכל נעשה בשיתוף עם תאגיד כאן, אבל יש לי חופש אמנותי ואני מאמינה שביחד נגיע לשיר הכי טוב".

קירל, שהודיעה כי תשיר בלייב ולא תשתמש בפלייבק, נבחרה לפני כחודש על ידי תאגיד כאן לייצג את ישראל באירוויזיון, והיום כאמור הודיעה רשמית על השתתפותה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר