דוד איל (צילום: ציפי איל)
דוד איל (צילום: ציפי איל)

דוד איל מונה ליו"ר דירקטוריון בית ההורים אחוזת בני ברית

איל, חבר דירקטוריון ארגון בני ברית, מחליף בתפקיד את יפה שרביט היו"ר היוצאת. בית ההורים אחוזת בני ברית שם את הדיירים במרכז העשייה היומיומית תוך תשומת לב מלאה לרווחתם. צוות העובדים באחוזה הוא מקצועי, מיומן ובעל ניסיון רב

פורסם בתאריך: 26.10.22 14:43

דוד איל, חבר דירקטוריון ארגון בני ברית, מונה ליו"ר דירקטוריון בית ההורים אחוזת בני ברית. איל מחליף בתפקיד את יפה שרביט, היו"ר היוצאת.

איל (73), תושב קרית אתא, בעל תואר מהנדס מהטכניון. בצבא שירת כקצין בצנחנים, נלחם במלחמות ישראל והשתחרר בדרגת סא"ל. לאחר שחרורו, יצא לשליחות ביטחונית באירופה ובהמשך שימש מנהל פרויקטים ואחראי הנדסה ובקרת תהליך בחברת טמבור.

במסגרת פעילותו הציבורית, שימש איל יו"ר לשכת אושא בארגון בני ברית במשך כארבע שנים ויו"ר הארגון באזור הצפון. בנוסף, הוא מתנדב בעמותת אנוש ומשמש יו"ר מתנדבי אנוש בחיפה והצפון.

ארגון בני ברית הוא ארגון התנדבותי עולמי, ששם לו למטרה להפיץ בישראל את רעיון "בני ברית" – לטפח את האחווה, הצדקה והאחדות.

 

 

בית ההורים אחוזת בני ברית, שהוקם לפני יותר מ-50 שנה, הוא עמותה ללא כוונות רווח של ארגון בני ברית. הוא ממוקם ברחוב חורב 20 (מול מרכז חורב), בלב ליבו השוקק של הכרמל. בית ההורים שם את הדיירים במרכז העשייה היומיומית תוך תשומת לב מלאה לרווחתם. צוות העובדים באחוזה הוא מקצועי, מיומן ובעל ניסיון רב. הודות להשתייכותו של הבית לארגון בני ברית, הוא נהנה מתמיכה ציבורית, מוסרית וערכית.

ביום שלישי הקרוב, 1 בנובמבר, מתוכננת בבית ההורים חגיגת בחירות, כאשר בבית תוצב קלפי מדגמית, והדיירים יתבקשו לשלשל אליה את פתקי ההצבעה. לאחר מכן ייספרו הקולות וייוודעו התוצאות. יהיה מעניין.


לאתר אחוזת בני ברית >>>

לפייסבוק אחוזת בני ברית >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר