שכונת רמת גולדה (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)
שכונת רמת גולדה (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)

הסוף לסאגה? העירייה מסדירה את הרישום בטאבו לתושבי רמת גולדה

סאגה של יותר מ-40 שנה מגיעה לסיומה: האגף לתכנון עיר במינהל ההנדסה של עיריית חיפה סיים לגבש הצעה לרישום חלקות פרטיות בלשכת רשם המקרקעין (הטאבו). מדובר בכ-50 חלקות שבעליהן לא השלימו את רישומן כנדרש - דבר שהקשה לאורך השנים ברישום עסקאות מכירה

פורסם בתאריך: 14.2.23 09:13

עיריית חיפה הודיעה היום (שלישי) כי היא סיימה לגבש הצעת רישום בטאבו לחלקות פרטיות בשכונת רמת גולדה. ההצעה תובא לאישור הוועדה המקומית והמרכז למיפוי ישראל, ועם סיום התהליך יוכלו בעלי החלקות לרשום את בתיהם בלשכה לרישום בתים משותפים בטאבו.

מהעירייה נמסר כי בתום מהלך שארך מספר חודשים סיים האגף לתכנון עיר במינהל ההנדסה לגבש הצעה לרישום חלקות פרטיות בשכונת רמת גולדה בלשכת רשם המקרקעין (הטאבו). מדובר בקרוב ל-50 חלקות הכלולות בתוכנית חפ/1411 שקודמה ואושרה בשנת 1982 כתוכנית לחלוקה חדשה בהסכמת הבעלים. על אף אישור התוכנית, בעלי החלקות לא ביצעו את רישומן כנדרש, והדבר הקשה עליהם לאורך השנים ברישום עסקאות מכירה.

כעת, אומרים בעירייה, הסתיים הליך הכנת התשריט לרישום, ובכך הגיעה לסיומה סאגה ארוכה שנמשכה יותר מ-40 שנה. עם סיום התהליך ולאחר שיאושר בוועדה המקומית ובמרכז למיפוי ישראל ורישומו בלשכת רשם המקרקעין, תהנה השכונה מתשתית מוסדרת לרישום הנכסים בטאבו.

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר