עינב בן שמואל ואבי לינשה במשמרת
עינב בן שמואל ואבי לינשה במשמרת

"רציתי לעשות טוב וקיבלתי עוד יותר טוב"

עינב בן שמואל, מדריכת חובשים באיחוד הצלה, ואבי לינשה, מוקדן במוקד הארצי של הארגון, יעמדו בשבוע הבא מתחת לחופה. השניים נפגשו בזירה של התמוטטות תקרה שבה נהרג אדם אחד, השתתפו בחילוץ באסון מירון ולא נפרדים האחד מהשנייה גם במשמרות. וזה מה שצפוי לקרות בחתונה

פורסם בתאריך: 15.2.23 10:46

ביום שלישי הבא יתייצבו עינב בן שמואל (26), מדריכת חובשים באיחוד הצלה, ואבי לינשה (27), מוקדן במוקד הארצי של הארגון, תחת החופה באולמי אדם וחווה ויינשאו זו לזה. לילדים הם יספרו כיצד ההתנדבות שלהם בארגון הובילה לסיפור אהבה שניצת בזירה של התמוטטות תקרה שבה נהרג אדם אחד.

"אנחנו ביחד כבר שלוש וחצי שנים, אבל הכרנו לפני ארבע שנים", מספרת בן שמואל, "היינו ביחד באירוע שהיה בו חשש לחיי אדם – שני אנשים מבוגרים שהיו בחנות, והתקרה פשוט נפלה עליהם. הגבר נהרג והאשה נפצעה באורח בינוני. אחר כך עצרנו בתחנת דלק ודיברנו. אני הייתי משתלמת והוא היה חובש. דיברנו, התחלנו להתכתב והמשכנו לצאת ביחד לזירות. רק אחרי כמה חודשים יצאנו לדייט, וכל השאר היסטוריה".

לפני שבעה חודשים נרשמה שמחה בארגון, כאשר לינשה הציע נישואים לבן שמואל בפארק הקישון בנוכחות החברים מאיחוד הצלה. "הוא עשה לי הפתעה עם כל החברים ובני המשפחה בשקיעה, וארגן את הכל מתחת לאף שלי", נזכרת בן שמואל, "לא ידעתי שום דבר. זו היתה הפתעה גדולה ומרגשת מאוד".

 

עינב בן שמואל ואבי לינשה מתכוננים לחתונה (צילום: מבטים)

עינב בן שמואל ואבי לינשה מתכוננים לחתונה (צילום: מבטים)

 

 

גם היום ממשיכים השניים להתנדב בארגון, כאשר לינשה עובד במוקד הארצי בירושלים ובן שמואל מדריכת חובשים, וגם לעבוד האחד מול השנייה. "היינו באסון מירון – הוא במוקד בכיכר למטה ואני בהר עצמו – והעברנו דיווחים אחד לשני", היא מספרת, "היום כבר יש לו רישיון לאמבולנס, ואנחנו ממשיכים לעשות משמרות ביחד – הוא הנהג ואני החובשת".

שאלה מתבקשת – איך זה לעבוד עם הבן זוג?

"זו חוויה. בגלל שהוא עובד במוקד, אז הוא יודע על כל המקרים, וביחד אנחנו מטפלים במה שצריך".

ומה עם החתונה?

"יגיעו כ-100 אורחים מאיחוד הצלה – חרדים, חילונים ודתיים – כל המגוון. זה יהיה אירוע מעניין ומרגש".

בקיצור, באת להתנדב ויצאת עם שידוך.

"רציתי לעשות טוב וקיבלתי עוד יותר טוב".

 

עינב בן שמואל ואבי לינשה בהכנות האחרונות (צילום: מבטים)

עינב בן שמואל ואבי לינשה בהכנות האחרונות (צילום: מבטים)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר