עבודות השיפוץ במרכז הכרמל (צילום: רמי שלוש)
עבודות השיפוץ במרכז הכרמל (צילום: רמי שלוש)

ועדת הכספים התבקשה לאשר מיליונים לתקציב

כלכלת בחירות? בישיבת ועדת הכספים הקרובה יצטרכו חבריה להחליט אם לאשר את בקשת העירייה לתוספת של שלושה מיליון שקל לשיקום מרכז הכרמל ולהקצאה של שבעה מיליון שקל לשיקום רחובות ועשרה מיליון לשיקום שוק תלפיות

פורסם בתאריך: 18.5.18 07:42

הנהלת עיריית חיפה הגישה לוועדת הכספים של העירייה בקשה לאישור עדכונים תקציביים בהיקף כספי גבוה מאוד בתקציב הפיתוח העירוני. 11 חברי מועצת העיר אשר חברים בוועדת הכספים יתבקשו לאשר בישיבתה ביום שני הקצאות חדשות לשלל פרויקטים עירוניים, ובהם הקצבה של שלושה מיליון שקל נוספים לפרויקט שדרוג מרכז הכרמל. בדברי ההסבר להקצבה צוין כי היא נחוצה לצורך "השלמת עבודות".

הקצאה משמעותית נוספת בסך של שבעה מיליון שקל מיועדת לסעיף "שיקום רחובות ומתחמים", ובדברי ההסבר צוין כי התקציב יממן הקמת כיכר בצומת הרחובות אדמונד פלג וטשרניחובסקי ברובע הכרמל הצרפתי ושיקום הוליסטי בשדרות הצבי ובשדרות יצחק בכרמל הוותיק – פרויקט שהעיכוב בביצועו הוביל לביקורת נוקבת כלפי העירייה.

 

 

לחידוש מתחם שוק תלפיות מבקשת הנהלת העירייה מחברי ועדת הכספים לאשר תקצוב ראשון בסך של עשרה מיליון שקל לצורך "שיפוץ ושיקום מבנה השוק", כפי שפורט בדברי ההסבר.

גם פרויקט שיקום הספורטק בנוה שאנן כלול בסדר היום של ועדת הכספים עם הצעת החלטה לאשר מימון תקציבי של 900,000 שקל להקמת מגרש גלגליות.

 

שיפוץ מבנה שוק תלפיות (צילום: אילן פרון)

שיפוץ מבנה שוק תלפיות (צילום: אילן פרון)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר