ההזמנה למרוץ פורט טאון נייט ראן
ההזמנה למרוץ פורט טאון נייט ראן

מרוץ לילי בעיר התחתית יעבור בשטח נמל חיפה

מרוץ פורט טאון נייט ראן, המיועד לחובבים מגיל 13 ולרצים מקצועיים, ייצא מרחוב הנמל ויכלול שני מקצים - האחד של חמישה ק"מ והשני של עשרה ק"מ. ברחוב הנמל תוקם במה להופעות ויוצבו דוכני אוכל ושתייה

פורסם בתאריך: 3.9.18 11:08

מרוץ חדש – פורטאון נייט ראן – שבו ישתתפו רצים מקצועיים וחובבים יתקיים ביום רביעי הבא, 12 בספטמבר, בעיר התחתית. המרוץ, שיוזנק מהרחבה הסמוכה לקמפוס של אוניברסיטת חיפה ברחוב הנמל, יכלול שני מקצים – האחד באורך של חמישה ק"מ והשני באורך של עשרה ק"מ. מנקודת הזינוק יעבור המרוץ לאורך רחוב העצמאות ודרך רחוב יפו לצומת דולפין.

בהגיעם לצומת ייכנסו הרצים לשטח נמל חיפה דרך שער 10 וירוצו לאורך כביש הגישה לכיוון מזרח. הם ייצאו דרך מסוף הנוסעים, יעברו דרך הגשר לרחוב העצמאות ויחזרו לרחוב הנמל. המתחרים שירוצו עשרה ק"מ יחזרו על המסלול פעמיים.

המרוץ מיועד לבני נוער מגיל 13, לחובבים ולרצים מקצועיים שיתחרו על התוצאה הטובה ביותר.

 

 

סמוך לנקודת ההזנקה תוקם במה מרכזית שתלווה את האירוע החל מהשעה 18:00. על הבמה יתקיימו הופעות, ובהן של ההרכב טרנטה גרוב משין. ברחוב הנמל יתקיים שוק לילה שיכלול דוכני מזון ושתייה, ביגוד ואביזרים. טקס הענקת המדליות והגביעים יתקיים בשעה 22:30. יצוין כי עיריית חיפה קושרת את המרוץ לכוונה לפתוח בשלבים את הנמל כחזית ים עירונית.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר