תיאטרון אלמידאן (צילום: רמי שלוש)
תיאטרון אלמידאן (צילום: רמי שלוש)

אטרש לזעאתרה: "נבקשך לא לעסוק בענייני עמותת אלמידאן"

בעקבות פרסומים על סגירת תיאטרון אלמידאן והעברת תקציבו לתיאטרון אלמג'ד שלח יו"ר דירקטוריון אלמידאן ג'וזף אטרש מכתב חריף לחבר מועצת העיר רג'א זעאתרה, שבו נכתב: "מההודעה שנמסרה לעיתונות עלה כי עמותת אלמידאן מתכננת לקבל החלטה על פירוקה - דבר שאינו נכון, ועולה חשש שהודלף לעיתונות באופן מכוון כדי לפגוע בעמותה"

פורסם בתאריך: 27.2.19 16:54

יו"ר דירקטוריון תיאטרון אלמידאן ג'וזף אטרש שלח היום (רביעי) מכתב חריף לחבר מועצת העיר רג'א זעאתרה, עם העתקים לראש העיר עינת קליש רותם ולסגנה הרב דובי חיון המשמש מחזיק תיק התרבות בעיריית חיפה, ובו הוא מבקש מזעאתרה לא לעסוק בענייני התיאטרון בשל היותו חבר באסיפה הכללית של עמותת תיאטרון אלמידאן, וזאת מחשש לניגוד עניינים שעלול לפגוע בפעילותה של העמותה.

"לאור העובדה כי אתה חבר באסיפה הכללית של עמותת תיאטרון אלמידאן, נבקשך לא לעסוק בענייני העמותה ותקציבה במסגרת תפקידך בעירייה, שכן קיים חשש לניגוד עניינים שעלול לפגוע בעמותה", כתב אטרש, "אנו מסבים את תשומת לבך לכך שהתיאטרון קיים כמה פגישות עם חיון כדי לבחון את הדרכים האפשריות להמשך קיום הפעילות התרבותית והתיאטראלית שהתיאטרון קיים במשך יותר מ-20 שנה עבור הציבור החיפאי. בהמשך לפגישות עם חיון אנו בוחנים כמה גופים לצורך כניסה לנעליה של העמותה. בשלב הזה ולאור ההליך המשפטי שהעמותה מנהלת מול משרד התרבות והקפאת התקציב לתיאטרון, נמנע ממנה קבלת האישור לניהול תקין מרשם העמותות. העמותה מכנסת את אסיפתה הכללית בשבת הקרובה, בין השאר לצורך דיון בסוגיה זו. עוד נציין כי מההודעה שנמסרה לעיתונות עלה כי העמותה מתכננת לקבל החלטה על פירוקה – דבר שאינו נכון, ועולה חשש שהודלף לעיתונות באופן מכוון כדי לפגוע בעמותה".

 

 

בסיום מכתבו מבקש אטרש מזעאתרה: "ככל שתבחר לסיים את חברותך בעמותה, נבקשך לשלוח הודעה מסודרת בנדון. אם תבחר לעשות זאת גם אז ולמען מראית העין, נבקשך שהטיפול בענייני העמותה לא ייעשה על ידיך לפחות לתקופה צינון מסוימת, ובכל אופן ככל שמי מטעם החזית החיפאית יעסוק בנדון נבקשכם לעשות זאת תוך תיאום עם הנהלת העמותה בשונה מהמצב כעת".

מכתבו של אטרש נשלח בהמשך לפרסומים בכלי תקשורת שונים שבהם נוען כי תיאטרון אלמידאן ייסגר וכי התקציב המיועד להפעלתו, בסך של 1.2 מיליון שקל, יועבר לעמותה המפעילה את תאטרון אלמג'ד בוואדי ניסנאס.

זעאתרה מסר: "אין תגובה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר