האונייה "Costa Venezia" (צילום: AFP)
האונייה "Costa Venezia" (צילום: AFP)

האונייה עם מספר הנוסעים הרב ביותר תגיע לנמל חיפה

בשבוע הבא יירשם שיא בנמל חיפה כאשר ברציפיו תעגון אוניית הפאר "Costa Venezia" שעל סיפונה 5,260 נוסעים ו-2,160 אנשי צוות - המספר הרב ביותר של נוסעים ואנשי צוות שהגיעו באונייה אחת לנמל חיפה בפרט ולישראל בכלל

פורסם בתאריך: 3.3.19 08:08

שיא חדש יירשם בשבוע הבא בנמל חיפה, כאשר ביום חמישי, 14 במרץ, תעגון ברציפיו אוניית הנוסעים "Costa Venezia" שעל סיפונה המספר הרב ביותר של נוסעים ואנשי צוות שהגיעו באונייה אחת לנמל חיפה בפרט ולישראל בכלל.

אוניית הפאר "Costa Venezia", שתשהה בנמל במשך יממה אחת, נושאת על סיפונה 5,260 נוסעים ו-2,160 אנשי צוות. בבנייתה של האונייה, שנכנסה לפעילות בתחילת שנת 2019, הושקעו 780 מיליון דולר והיא עוצבה במיוחד עבור השוק הסיני. האונייה נמצאת בבעלותה של חברת Carnival Corporation & PLc שמחזיקה בקו שיט הנופש השני בגודלו באירופה אחרי חברת MSC.

 

 

אורכה של האונייה הוא 324 מטר, יש בה לא פחות מ-20 סיפונים ותוכלו למצוא בה פארק מים עם בריכה ומגלשות, מתחם טיפוס חבלים, אתר מיני גולף, קיר טיפוס, מתחם ספורט, ספא, תיאטרון, ברים וחנויות. שיט התענוגות בה, שנמשך 36 ימים, החל בנמל טריאסט באיטליה ויסתיים בטוקיו ביפן, ובדרכה תעגון האונייה גם בעקבה, בעומאן, באבו דאבי, בדובאי, בהודו, במלזיה, בסינגפור, בתאילנד בוייטנאם ובסין.

"Costa Venezia" תשבור את השיא הקודם שנרשם בנמל חיפה לפני חמש שנים, אז הביאה עמה האונייה "Fantasia" כ-3,900 נוסעים וכ-1,370 אנשי צוות. בנמל מייעדים לה את רציף הטרמינל הסמוך לשער פלמר ולא את רציף המכולות – המקום שבו עגנה האונייה "קווין מרי 2" – כך שניתן יהיה לחזות בה מכמה נקודות בעיר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אבנר בן נר

    יפה מאד. ברוכים הבאים…
    ולכן….מי צריך שדה תעופה בינלאומי , אם מגיעות כבר אניות ענק עם אלפי תיירים בכל אחת? השאלה היא מה הם יעשו בחיפה? מה ירתק אותם לחיפה? על זה צריך לעבוד!…את זה צריך לפתח!…. ושראש העיר תשקיע בכך מאמצים, ולא תפנה את כל האנרגיה לשדה תעופה בינלאומי . כבר יש לנו ביד שער כניסה נפלא לאלפי תיירים. להם צריך לתת מענה….אחרת הם רק יעברו בעיר ויצאו מיד לשוטט ברחבי המדינה. טוב ציפור ביד….מאשר שדה תעופה בינלאומי על העץ שלא ברור בכלל אם ייבנה. שאלתם את תושבי קריית חיים, קריית ביאליק, קריית מוצקין, קריית אתא וקריית ים: זה מה שחסר לכם? שמעליכם יחוגו מטוסים גדולים ברעש אדיר..???.. בואו נפנה את המשאבים לפיתוח העיר, פתיחת חזית הים לעיר התחתית, יצירת אירועי תרבות עשירים, העמדת תחבורה טובה ונקיון למופת.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התיירים לא נישארים בחייפה לדאבוני הרב האוטובוסים ממתינים להם בנמל ומשם הם נוסעים לטייל או בירושליים או בעכו ומשם הם רק משקיפים על חייפה

  3. כל מה שמעניין כרגע את העיריה זה שדה התעופה! ועזבו את כל הטיפול והקידום של נושאים אחרים כבדים וחשובים מאין כמוהם, הרבה יותר מהרחבת השדה!!!

    המשך התוכניות למניעת הזיהום במפרץ,
    קידום הוצאת מפעלים מזהמים כמו בז"ן וכד',
    קידום פתיחת חזית הים (הפרוייקט נחסם ע"י העיריה),

    ועוד נושאים שעלו בתקופת הבחירות… ונשכחו אי שם…

  4. במקום שהעירייה תשתף פעולה עם הנמל ותיזום פעולות לקליטת התיירים, סיורים באתרים חשובים בעיר... מה שמקבלים זו התעלמות מוחלטת !!!

    העירייה משאירה את התיירים לסוכני התיירות שמקבלים "טיפים" מאתרי תיירות מרוחקים במרכז ובירושלים.
    זו התנהלות של שנים של הזנחת התחום.
    ממש חבל ! פיספוס גדול !
    ניתן לתקן את המחדל אם רק ייזמו מהלך

  5. קליש רוצה להביא תיירים... הנה התיירים מגיעים גם בלעדייך ! אבל תשתמשי בהם !!!

    תבדקי עם משרד התיירות ותייצרו תהליכים של קידום ופרסום התיירות בחיפה !
    זה תהליך שיגביר את עצמו, אבל צריך להתחיל ממשהו…
    ניתן לשלב ידיים גם עם נמל חיפה בנושא.

  6. פיספוס אדיר של העירייה. מחדל של שנים שהתיירות מדלגת על העיר חיפה !

    איפה העירייה ?
    איפה קידום יוזמה בנושא ?

  7. אוניה מדהימה וכמות תיירים מטורפת ! ממש חבל שהעירייה לא ממנפת ביקורים כאלו... ויש המון ספינות תיירים שמגיעות באופן קבוע לנמל חיפה !

    זה לא מאוחר מידי ליזום תוכנית מעשית, כבר מהביקור הזה ובעיקר להמשך עונת התיירות בספינות תיירים המגיעים לפקוד את נמל חיפה !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר