פונות מהחצר הנשית (צילום: החצר הנשית)
פונות מהחצר הנשית (צילום: החצר הנשית)

החצר הנשית תקיים יום פתוח להיכרות עם פעילותה

במסגרת היום הפתוח בחצר הנשית יסבירו עובדות ומתנדבות העמותה, המסייעת לנערות ולנשים צעירות במצוקה, על פעילותן. במקום יתקיים גם יריד של נשים יוצרות שבו ניתן יהיה לרכוש את עבודותיהן

פורסם בתאריך: 12.3.19 11:59

עמותת החצר הנשית שמסייעת לנערות ולנשים צעירות במצוקה בחיפה והצפון תקיים ביום שישי, 29 במרץ, יום פתוח שישולב ביריד נשים יוצרות. היום הפתוח יתקיים ברחוב בן יהודה 29 בהדר, ובו יסבירו העובדות והמתנדבות של העמותה על הפעילות במקום. במקביל ניתן יהיה לפגוש את הנשים היוצרות ולרכוש את עבודותיהן.

כרמית הולצמן מהחצר הנשית: "היריד מיועד לחשוף את פעילותה של העמותה למען נשים שצריכות את העזרה שלנו, לגייס את הקהל הרחב לעזרה ולהפנות במידת הצורך נשים שצריכות סיוע. היריד נותן הזדמנות לנשים יוצרות, שרובן מתגוררות בהדר, להציג את עבודותיהן ולמכור אותן".

 

 

לדבריה של הולצמן, החצר הנשית פועלת בחיפה כבר שש שנים ומסייעת לנערות ולנשים צעירות בגילאים 25-15: "חלקן מופנות אלינו על ידי גורמי טיפול ורווחה, אבל הרוב מגיעות מפה לאוזן. הן לא צריכות להגיע אלינו עם הפניה ולכן הן גם לא מתויגות. כאן הן מקבלות עזרה קונקרטית – אם זה סיפוק צרכים בסיסיים ומיידיים כמו אוכל, ואם זה לשבת ולשוחח איתנו על כוס קפה".

הולצמן מוסיפה כי אחרי שהנערות והנשים מרגישות בטוחות מספיק מתחיל התהליך: "כל פונה בוחרת נקודה אחת ממגוון הבעיות שלה שצריך לטפל בה, למרות שבדרך כלל זה לא מתמצה רק בדבר אחד. אנחנו נותנות לנערות ולנשים ליווי אישי ופרטני עד לחיבור לגורם המטפל כמו המרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית או מרכזים אחרים. גם אחרי תחילת הטיפול אנחנו נשארות בתמונה. אם לא נהיה שם בשבילן בכל ימות השבוע כדי ללוות אותן ולתמוך בהן, יהיה להן קשה מאוד. אנחנו מהווים עבורן בית מוגן, מגן ומעצים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר