עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)
עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)

מרכזי השירות לתושב יושבתו במשך 16 יום

המרכזים העירוניים המטפלים בנושאי ארנונה ומים לא יעניקו שירות מיום רביעי הבא, 17 באפריל, ועד 2 במאי בעקבות שדרוג מחשבי העירייה. כתוצאה מהעבודות ברשת המחשבים לא ניתן יהיה לטפל בבעיות אדמיניסטרטיביות הקשורות לענייני ארנונה ומים. שירותי גביית התשלומים ימשיכו לפעול כסדרם

פורסם בתאריך: 7.4.19 15:52

קבלת הקהל במרכזים של עיריית חיפה המטפלים בנושאי ארנונה ומים תופסק ביום רביעי הבא, 17 באפריל, למשך 16 יום לצורך שדרוג מחשבי העירייה, ויחודשו רק ב-2 במאי. במסגרת השדרוג מבקשים בעירייה לסנכרן בין כל המחשבים העוסקים בגביית מסי ארנונה ומים כדי לייעל את מערכת הגבייה.

כתוצאה מהעבודות ברשת המחשבים לא ניתן יהיה לברר פרטים ולטפל בבעיות אדמיניסטרטיביות הקשורות לענייני ארנונה ומים במרכז השירות לתושב בגן הזיכרון בהדר, במרכז העירוני ברחוב ברוולד 5 שעוסק בהגברת האכיפה, בעירונית נוה שאנן ברחוב טרומפלדור, בעירונית קרית אליעזר ברחוב צה"ל ובעירונית קרית חיים בשדרות דגניה. נוסף על כך לא יתקבל מענה טלפוני במוקד של מרכז השירות לתושב ובמרכז העוסק בהגברת האכיפה.

 

 

יצוין כי שאר שירותי העירייה יעבדו כסדרם בשעות הפעילות, כולל קבלת תשלומים מהציבור. בין הפעילויות שלא ניתן יהיה לבצע נכללים שינוי שם של שוכר נכס או רישום שם של בעלים על נכנס, בירורים והסדרי תשלום בנושא תשלומי מים וארנונה, בדיקת זכאות להנחה בארנונה ובירור במקרים של זכאות להנחה שאינה רשומה במחשבי העירייה.

כיום מחולק הטיפול במרכז השירות לתושב לשירותי ארנונה ותשלומי עירייה אחרים ולתשלומי מים עבור תאגיד המים העירוני מי כרמל. מדובר בשתי מערכות נפרדות שלכל אחת מהן גם אשנבים נפרדים ומערכת לקביעת תור משלה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה לעיר קטנה צריך 4 מוקדי תשלומים עירוניים?
    האם אי אפשר לאחד אותם לשלושה מוקדים אחד בקרית חיים, אחד בכרמל ואחד בקרית אליעזר?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר