מילנה נוסוייב ופליקס מורוז
מילנה נוסוייב ופליקס מורוז

"אנחנו רוצים שהמשפחה תחזור לדירה כמה שיותר מהר"

מילנה נוסוייב ושני ילדיה הקטנים, שדירתם ברחוב אבן גבירול נשרפה ביום שני, השתחררו מבית החולים רמב"ם. בן זוגה של נוסוייב, פליקס מורוז, עדיין מאושפז במצב קשה והוא מורדם ומונשם. כעת מבקשת משפחתה של נוסוייב את עזרת הציבור במציאת אנשי מקצוע שיסייעו בשיפוץ הדירה

פורסם בתאריך: 17.4.19 18:56

מילנה נוסוייב ושני ילדיה הקטנים – ילד בן 4.5 וילדה בת 3 – שדירתם ברחוב אבן גבירול נשרפה ביום שני, השתחררו היום (רביעי) מבית החולים רמב"ם שבו הם היו מאושפזים. השלושה נפצעו באורח בינוני, ובן זוגה של נוסוייב, פליקס מורוז, עדיין מאושפז במצב קשה והוא מורדם ומונשם. לאחר השריפה נשארה המשפחה כמעט ללא רכוש מכיוון שהדירה שבה הם התגוררו בשכירות וכל תכולתה – הרהיטים, החפצים והבגדים – ניזוקו.

ביומיים האחרונים פנו קרובי המשפחה של בני הזוג לעזרה בקבוצות שונות בפייסבוק, וההיענות היתה מרשימה. "כבר קיבלנו כמעט כל מה שצריך", אומרת לאורה נוסוייב, אחותה של מילנה, "פנו אלי המון אנשים שרוצים לעזור וזה מדהים. תרמו לנו בגדים שיספיקו לחצי השנה הקרובה, טיטולים לילדים ומוצרי היגיינה. הבעיה היא שאני לא יודעת מתי מילנה ופליקס יחזרו לעבודה, ואני מפחדת שהם ייקלעו למצב כלכלי קשה. אני מגייסת כספים בשבילם, כדי שיהיה להם מספיק לפחות לחודשיים הקרובים".

 

השריפה בדירה ברחוב אבן גבירול (צילום: דוברות שירותי הכיבוי)

השריפה בדירה ברחוב אבן גבירול (צילום: דוברות שירותי הכיבוי)

 

 

בשבועות הקרובים תתגורר המשפחה אצל חברה, וכעת מבקשת האחות לאורה את עזרת הציבור במציאת אנשי מקצוע שיסכימו לסייע בשיפוצה של הדירה. "אנחנו רוצים שהמשפחה תחזור לדירה כמה שיותר מהר", היא אומרת, "ולכן אנחנו מחפשים אנשי מקצוע – חשמלאים, אינסטלטורים, צבעים – שיוכלו לסיים את השיפוץ כמה שיותר מהר. אנחנו נשמח על כל מי שיוכל להגיע ולעזור".

לתרומות ולעזרה ניתן ליצור קשר עם לאורה נוסוייב בטל' 054-6750020
פרטי חשבון הבנק לסיוע: לאורה נוסוייב, חשבון מס' 4702792, בנק לאומי, סניף 877

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סיפור עצוב

    אם הדירה בשכירות מדוע השיפוץ נופל על הדיירים? בעל הבית אמור להביא ביטוח והערכת שמאי. אולי פשוט לעזור להם למצוא דירה אחרת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר