זבל ברחובות הכרמל הוותיק
זבל ברחובות הכרמל הוותיק

תושבי הכרמל הוותיק מוחים על הזנחת השכונה

"יש לנו הרגשה שאנחנו גרים בשכונה נטושה", קובלים תושבי שדרות הצבי ורחובות סמוכים שמתלוננים על היעדר מענה מצד עיריית חיפה לניכוש עשבים ולפינוי קוצים יבשים בשטחים מועדים לשריפות, ולהימצאותם של נחשים, עקרבים וחולדות

פורסם בתאריך: 27.5.19 12:24

תושבים שמתגוררים באזור הכרמל הוותיק מתלוננים זו תקופה ארוכה על הזנחה של השכונה מצד עיריית חיפה. לדבריהם, כבר חודשים הם פונים בעניין לעירייה אך לא מקבלים מענה, ואת התסכול ואת הרגשת חוסר האונים הם פורקים בקבוצת הווטסאפ השכונתית שמלאה בתיאורי מפגעים.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" אמרו כמה מהתושבים כי אם לא יקבלו מענה בזמן הקרוב הם שוקלים להפגין מול בניין העירייה.

אייל זרדוק, תושב שדרות הצבי: "השכונה מוזנחת. דיווחנו לעירייה הרבה פעמים על המפגעים וקיבלנו תשובה שהנושא טופל, כשלמעשה הוא לא. שדרות הצבי הוא רחוב תלול יחסית, וכל הלכלוך ממעלה הרחוב עף למטה עם הרוחות. ברחוב יש גן משחקים ולידו חורשה גדולה. בעבר העירייה היתה מנכשת את העשבים כבר באביב לקראת הקיץ כדי למנוע מפגעים. עכשיו העשבים התייבשו, קוצים גדלו והאזור הוא מטונף. המצב הזה מזמין חולדות, נחשים ועקרבים, ובערב את חזירי הבר. הכל שם הפך לסבך אחד גדול. מכיוון שהאזור צמוד לגן משחקים מסתובבים שם הרבה ילדים, ורק בנס איש לא נפגע עד עכשיו. גם גן המשחקים הוא מטונף, ומדשאה מלאה בצואת כלבים. דרשנו אכיפה ולא קיבלנו. ברחוב ניצנים הזבל נערם מחוץ לפחים. יש לנו הרגשה שאנחנו גרים בשכונה נטושה. גם מצב הכביש הוא בכי רע, וכבר שנים העירייה מבטיחה לשקם אותו אבל דבר לא קורה".

 

שטח מוזנח בכרמל הישן

לכלוך והזנחה בכרמל הוותיק

 

 

צאלה הדרי, תושבת הכרמל הוותיק: "עושה רושם שבעיריית חיפה שכחו לטפל בשכונות. שטחים ירוקים וציבוריים שיכולים לתת ערך לחיים הקהילתיים עומדים מוזנחים. לא רחוק היום שבו תושבי השכונות ייצאו עם כפפות, עם מטאטא ועם חרמש כדי לעשות את העבודה של עיריית חיפה, שלא מצליחה לענות על פניות התושבים במוקד 106".

מדוברות עיריית חיפה נמסר בתגובה: "מחלקת הגנים בעירייה נערכת לקיום מבצע ניקיון נרחב, שבמסגרתו ינוכשו העשבים בגנים האמורים במהלך השבוע הבא והמקום ינוקה".

 

פחי אשפה עולים על גדותיהם

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ארז קרית חיים

    אני מזמין אותם לקרית חיים לראות איך היא ניראת בושה משלמים ארנונה בלי תמורה טוב שאת הפחים מרוקנים וגם עושים טובה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה שאתה צודק גועל נפש חולדות ניראות כמו חתולים זוועת עולם זבל בכול השכונות מה קורה כאן לעזזל למה ראש העיר לו מיסתובבת בחצר האחורית שלה ק.חיים מערבית תיתבישי לך גועל נפש קדנציה נוספת לו תיהיה לך

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר