מפתח לדירה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
מפתח לדירה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

חברת שקמונה פרסמה מכרז לתפקיד המנכ"ל

החברה הממשלתית-עירונית שקמונה מחפשת מנכ"ל חדש אשר יחליף את אילן מנור שעזב את תפקידו אחרי 18 שנה. המועד האחרון להגשת מועמדות לתפקיד הוא 25 באוגוסט

פורסם בתאריך: 12.8.19 07:58

החברה הממשלתית-עירונית שקמונה פרסמה מכרז לתפקיד מנכ"ל החברה אשר יחליף את המנכ"ל הקודם אילן מנור, שעזב את תפקידו אחרי 18 שנה. המועד האחרון להגשת מועמדות לתפקיד הוא יום ראשון, 25 באוגוסט.

לפי תנאי המכרז, הגדרות התפקיד הן "ניהול כללי של החברה בכל תחומי פעילותה להשגת יעדיה, ובכלל זה תכנון אסטרטגי, הכנת תוכניות עבודה שנתיות ומימושן, עבודה מול משרדים וגופים ממשלתיים, דירקטוריון החברה, רשויות מקומיות, יזמים וספקי שירות". הגדרות נוספות לתפקידו הן "ניהול הדיור הציבורי בחיפה, ייזום וניהול פרויקטים גדולים בתחומי הבנייה וההתחדשות העירונית, ניהול פיננסי ועוד".

לפי תנאי הסף המצוינים במכרז, המועמד צריך להיות בעל תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או מוסד אקדמי אחר המוכר על ידי משרד החינוך כשקול לתואר אקדמי ישראלי באחד מהמקצועות – כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, מינהל ציבורי, הנדסה, תכנון ערים, אדריכלות או ראיית חשבון.

כמו כן נדרש המועמד להיות בעל ניסיון של חמש שנים, באופן רציף או מצטבר, לפחות בשניים מהתפקידים – מנכ"ל, סמנכ"ל או מקביל לסמנכ"ל בחברה עסקית שמחזור עסקיה השנתי הוא 100 מיליון שקל ושמספר המועסקים בה הוא 30 עובדים לפחות; מנכ"ל, סמנכ"ל או מקביל לסמנכ"ל בשירות הציבורי, או בדרגת אלוף משנה ומעלה בצה"ל, או בדרגת ניצב משנה ומעלה במשטרה או בדרגת גונדר משנה ומעלה בשב"ס או בתפקיד מקביל בזרועות הביטחון שעסק בנושאים ניהוליים, כלכליים ומסחריים בארגון שמחזור העסקים השנתי שלו עומד על 150 מיליון שקל לפחות ומספר המועסקים הוא 30 עובדים לפחות. בשני המקרים נדרש המועמד לכהן לפחות קדנציה אחת של שלוש שנים ב-15 השנים האחרונות.

 

 

שקמונה היא חברה ממשלתית-עירונית שהוקמה ביוני 1961 בהחלטת ממשלה במטרה לחסל משכנות עוני מאזורי פינוי מוגדרים ולשקם אותם כדי לפתור את מצוקת הדיור בחיפה. שני שלישים ממניות החברה מוחזקות על ידי הממשלה ושליש מוחזק על ידי עיריית חיפה. משנת 1972 הורחבו פעולות החברה ותפקידיה לתחומי אחריות אחרים, ובהם טיפול בבעיות דיור מצוקה בכל מרחב שטח שיפוט של העיר בהתאם לקריטריונים הממשלתיים, וסיוע באמצעות משרד הבינוי והשיכון בנושא הטבת תנאי דיור של זכאים ונזקקים מעוטי יכולת.

כיום עוסקת החברה במתן זכאות ופתרונות דיור לתושבי העיר חיפה, בניהול הנכסים ובאחזקת הדיור הציבורי בחיפה ובניהול בתי דיור לגיל הזהב על פי חוזה ניהול עם משרד השיכון ובניהול מקבצי דיור, והיא מנהלת מעונות לסטודנטים בעיר התחתית, פרויקטים של בנייה ושיפוצים של מבני ציבור ואתרים ציבוריים, ופרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי העיר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר