מתנ"ס הדר, משכנה האחרון של תחנת שי"ל (צילום: עודד הירש)
מתנ"ס הדר (צילום: עודד הירש)

מתנ"ס הדר עובר לניהול החברה למתנ"סים

מההנהלה נמסר, כי ניהול המתנ"ס על ידי החברה הממשלתית יאפשר לתושבי שכונת הדר ליהנות משירותים קהילתיים איכותיים ומגוונים יותר בכל שכבות הגיל ויביא לחיסכון משמעותי של יותר ממיליון שקלים בעלויות התפעול שיופנו להרחבת הפעילות לרווחת תושבי השכונה

פורסם בתאריך: 12.4.21 13:38

ההנהלה הציבורית של מתנ"ס הדר החליטה אמש (ראשון) על העברת ניהול המתנ"ס לחברה למתנ"סים. זאת בהמשך להסכם הרחבת השותפות שנחתם לפני כחודש בין העירייה לחברת המתנ"סים.

מההנהלה נמסר, כי ניהול המתנ"ס על ידי החברה הממשלתית יאפשר לתושבי שכונת הדר ליהנות משירותים קהילתיים איכותיים ומגוונים יותר בכל שכבות הגיל ויביא לחיסכון משמעותי של יותר ממיליון שקלים בעלויות התפעול שיופנו להרחבת הפעילות לרווחת תושבי השכונה.

 

ההסכם שנחתם בין העירייה לחברה למתנ"סים, מסדיר ומאגם את הזכויות, החובות והאחריות של כל אחד מהצדדים בנושאי התכנים, הפעילות, כוח האדם והמבנים של המרכזים הקהילתיים העירוניים שבניהול החברה ממשלתית.

חברת המתנ"סים היא הזרוע הביצועית של משרד החינוך, משרד הרווחה, משרד הבריאות והמשרד לשוויון חברתי. כל אלה יאפשרו לשלב את המתנ"ס בתוכניות ממשלתיות רבות בהיקף של מיליוני שקלים לטובת קהילת הדר. במסגרת התהליך ישונה גם הרכב ההנהלה הציבורית של המתנ"ס, כך שמספר תושבי השכונה החברים בה יעלה. אלו ימונו על פי הייצוג הדמוגרפי שלהם בשכונה, תוך שימת דגש על נציגות של כל חלקי השכונה והמגוון האנושי והתרבותי הקיים בה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ניר

    חיפה מתחילה אט אט להיחלץ מהעליבות, ההזנחה והקפאון ששרר בה בתקןפת יהב. חיפה ניצלה מיונה יהב.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עוד שטות של עיריה שרק רואה מספרים ולא צרכים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר