שמחה דיסקינד ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
שמחה דיסקינד ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

בין ההרוגים באסון מירון: החיפאי שמחה דיסקינד, בן 23, אב לשניים

ישראל אפרים דיסקינד, אחיו של שמחה ז"ל, פרסם אתמול בלילה פוסט בפייסבוק, שבו הודיע שאחיו נעדר. הבוקר בשמונה, הוא קיבל הודעה בוואטסאפ ממישהו שכתב לו "ברוך דיין אמת". "מאוד כעסתי על הבן אדם, והוא מיד מחק את זה. זה באמת נורא. קצת רגישות". מהציבור החיפאי הוא מבקש להשתתף בהלוויה

פורסם בתאריך: 30.4.21 15:55

עד הבוקר משפחתו של שמחה דיסקינד לא ידעה מה עלה בגורלו וביקשה את עזרת הציבור בניסיון לתת להם מידע אם מישהו ראה או פגש בו.

"שמחה היה בן 23, יליד חיפה, אחרי שנישא הוא התגורר בבית שמש, אבל הוא גדל והתחנך פה וגם יובא למנוחות בעיר. אנחנו מחכים שבאבו כביר יואילו בטובם לשחרר את הגופה, בתקווה שזה יהיה בערב שבת לפני כניסת השבת, ואם לא, אז לא עלינו, במוצאי שבת. הוא אמור להיקבר בשער ברוש", אומר אחיו, ישראל אפרים, ל"כלבו – חיפה והקריות".

ישראל אפרים, מספר כיצד גילה על מות אחיו: "פרסמתי פוסט. חיפשנו אותו מאחת בלילה, מהרגע שקיבלתי סרטונים בוואטסאפ ממה שהתרחש במירון. אני ידעתי שהוא שם, אז מאוד דאגתי, הרמתי טלפונים והתקשרתי לכל חבר שאני רק מכיר שמתנדב בארגון כלשהו. בשעה שמונה בבוקר, אחרי שהעליתי את התמונה של שמחה ז"ל וביקשתי שיסייעו בחיפוש, אני מקבל הודעה לוואטסאפ ממישהו שכתב לי 'ברוך דיין אמת'. הרמתי טלפון למשטרה, ושם אמרו לי שאי אפשר לדעת עוד ושאני לא אתייחס לכזה דבר. מאוד כעסתי על הבן אדם, והוא מיד מחק את זה. זה באמת נורא. קצת רגישות. אנשים לפעמים לא שמים לב ורצים למקלדת…".

 

 

את הבשורה המרה שאישרה את מותו של אחיו, הוא קיבל לאחר שדיבר עם חבר. "בסוף הרמתי טלפון לחבר שהיה איתי בצבא. הוא נהג אמבולנס, והתברר שהוא ראה את אחי והוא הסיע אותו. כך, שלא שזה לא נודע לי באופן רשמי, רק ככה".

מוסיף ישראל אפרים: "בסופו של דבר, עם כל הכאב שיש פה, מאוד חשוב לי לומר שזה לא יהיה לשווא, כפי שקוראים לזה. שהמקרה הזה לא יישנה. הר מירון בידינו מקום המדינה. אין שום סיבה שבעולם שהוא יראה כמו שהוא נראה עכשיו. שום סיבה! כשכבשנו ב-67' את הכותל, אז באו ושינו את הרחבה, כי ידעו שצריך להכניס אנשים, כי ידעו שאי אפשר שזה ייראה כמו שזה היה אז. האותו דבר כאן. אין שום סיבה שחצי מיליון איש יעלו לרחבה שנראית כמו שהיא נראית היום".

אפרים ישראל קורא לציבור להשתתף בהלוויית אחיו: "שמחה היה חיפאי בכל נימי נשמתו", הוא אומר. על מועד הלוויה תתפרסם הודעה בהמשך.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הם יצרו את האסון מהשלכת בקבוקים עליהם החליקו

    אף אחד בציבור החרדי לא קורא כלבו ולא באתר הזה.
    מן הסתם זה "תועבה" בעיניהם.
    קשה להתרגש כאשר רואים את זירת הארוע בדוחק הנוראי כשהם משליכים אלפי בקבוקי פלסטיק על המדרגות, בזלזול של הציבור הזה בנקיון בסיסי של אתר קדוש יצרו החלקה על הבקבוקים שיצרה את המפולת האנושית. תגידו את האמת אמחנו הציבור החרדי אשם בכל מה שקרה הלילה מא' עד ת'.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר