רג'א זעאתרה (צילום: ראובן כהן)
רג'א זעאתרה (צילום: ראובן כהן)

חבר המועצה רג'א זעאתרה נלקח הבוקר לחקירה במשטרה ושוחרר

לטענת יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר, הבוקר התדפקו על דלת ביתו שוטרים וביקשו ממנו להתלוות אליהם לחקירה, אבל עוד בדרך לתחנת המשטרה הוא שוחרר. זעאתרה: "הם אמרו לי שהסיבה לכך היא הפרות סדר, אבל זה חלק מגל מעצרים נקמני, פוליטי, וכנראה שהמשטרה איבדה את זה, אם היא עוצרת אנשים על שמאל וימין"

פורסם בתאריך: 25.5.21 13:33

חבר מועצת העיר, יו"ר סיעת חד"ש רג'א זעאתרה, טוען, כי הבוקר (שלישי) הגיעו לביתו שוטרים וביקשו ממנו להתלוות אליהם לחקירה בחשד להפרות סדר. את דבר המקרה פרסם זעאתרה בדף הפייסבוק שלו.

כותב זעאתרה: "לאחר שהוכנסתי לניידת, שני השוטרים קיבלו כמה שיחות טלפון (לא הצלחתי לשמוע) ולפני שהגענו לתחנה, הם שחררו אותי ואני עכשיו בבית. אני לא מבין מה סוד 'המעצר' המוזר הזה ומדוע פשוט לא הזמינו אותי לחקירה רגילה? כנראה שמשטרת ישראל מחפשת 'תמונת ניצחון' בדמות מעצרי הפחדה ותפירת האשמות. הם לא יצליחו".

 

 

ל"כלבו – חיפה והקריות" אמר זעאתרה: "אני לא יודע מה הסיפור. צריך לשאול את המשטרה. הם אמרו לי שהסיבה לכך היא הפרות סדר, אבל זה חלק מגל מעצרים נקמני, פוליטי, וכנראה שהמשטרה איבדה את זה, אם היא עוצרת אנשים על שמאל וימין. אם אני כל כך מסוכן, למה הם שחררו אותי ולא לקחו אותי לחקירה. אמנם השתתפתי בהפגנות, אבל אלו הפגנות אזרחיות לגיטימיות. מה שלא לגיטימי זו התנהלות המשטרה".

גורמים במשטרה אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות", כי זעאתרה עבר בדיקה כמו כל אזרח ושוחרר במקום וכי הוא לא עוכב ולא נחקר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר