המדליסטים של איל"ן חיפה (צילום: קרן איזקסון)
המדליסטים של איל"ן חיפה (צילום: קרן איזקסון)

השחיינים של איל"ן חיפה חזרו מאליפות אירופה עם 12 מדליות ושני שיאי עולם

שמונת השחיינים, חניכיו של המאמן יעקב ביננסון - עמי דדאון, מארק מליאר, אריאל מליאר, איאד שלבי, בשאר חלבי, יוליה גורדיצ'וק, אראל הלוי וורוניקה גירנקו - הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים בטוקיו שייפתחו באוגוסט השנה

פורסם בתאריך: 25.5.21 22:09

השחיינים הפראלימפיים של נבחרת ישראל, כולם מאיל"ן חיפה, חזרו היום (שלישי) מאליפות אירופה בשחייה שהתקיימה בפורטוגל, כשעל צווארם 12 מדליות ועוד שני שיאי עולם. בבריכת איל"ן חיפה, מועדון הבית של הנבחרת, נערכה להם קבלת פנים חגיגית. שמונת השחיינים, חניכיו של המאמן יעקב ביננסון – עמי דדאון, מארק מליאר, אריאל מליאר, איאד שלבי, בשאר חלבי, יוליה גורדיצ'וק, אראל הלוי וורוניקה גירנקו – הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים בטוקיו שייפתחו באוגוסט השנה.

יו"ר עמותת איל"ן, רו"ח אהוד רצאבי אמר לשחיינים בקבלת הפנים: "נבחרת השחייה של איל"ן חיפה מוכיחה בכל פעם מחדש כיצד בעזרת כוח רצון, התמדה, כישרון והדרכה מקצועית אין מגבלה שלא ניתן להתגבר עליה. במיוחד בימים אלו, אנו גאים בכל אחד ואחת מכם ובמאמן המוכשר על הישגים יוצאי דופן ובעיקר על ההשראה והרוח הגבית שאתם מעניקים לילדי איל"ן, שנושאים את עיניהם אליכם".

יו"ר הוועד הפראלימפי, ד"ר שוקי דקל: "ההישגים הנהדרים שלכם מילאו אותנו שמחה וגאווה. עקבנו אחריכם מרחוק והרגשנו את הרוח הספורטיבית והנחישות, ולא פחות חשוב גם את החברות ביניכם. אני רוצה להודות לכם וליעקב ביננסון, המאמן הנפלא, ואני מאחל לכם הצלחה רבה גם במשימה הגדולה והחשובה העומדת בפניכם –  טוקיו 2021".

 

 

יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, אלי בירנבאום: "אתם חבורה מוכשרת וראויה, אתם דוגמה ומופת. הבאתם כבוד רב, אני מצדיע לכל אחת ואחד מכם ומודה לכם וליעקב המאמן על שבתקופה כל כך מורכבת, הצלחתם להביא לנו הרבה שמחה, כבוד וגאווה. עלו והצליחו גם בהמשך הדרך".

בקבלת הפנים השתתפו גם מנכ"ל הוועד הפראלימפי ניסים סספורטיס, המנהל המקצועי של הוועד, ד"ר רון בולוטין, יו"ר דירקטוריון החברה הבת של איל"ן, דני מריאן, ומנהל מרכז הספורט של איל"ן חיפה שחר פרקיס.

הישגי שחייני איל"ן חיפה באליפות אירופה בפורטוגל:

במדליות זהב זכו: עמי דדאון (שיא אירופי 50 מטר חופשי), עמי דדאון (שיא עולם 100 מטר חופשי), עמי דדאון (שיא עולם 200 מטר חופשי), מארק מליאר (100 מטר גב), איאד שלאבי (50 מטר גב).

במדליות כסף זכו: עמי דדאון (150 מטר מעורב אישי), מרק מליאר (100 מטר חזה), מרק מליאר (200 מטר מעורב אישי), אראל הלוי (400 מטר חופשי).

במדליות ארד זכו: איאד שלאבי (100 מטר גב), מרק מליאר (400 מטר חופשי), יוליה גורדיצ'וק (400 מטר חופשי).

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר