פרופ' עופר לביא (צילום: אלי דדון)
פרופ' עופר לביא (צילום: אלי דדון)

מנהל חדש למערך נשים ויולדות במרכז הרפואי כרמל

פרופ' עופר לביא מונה לתפקיד במקומו של פרופ' רון אוסלנדר שפרש לגמלאות לאחר שניהל את המערך במשך 15 שנה

פורסם בתאריך: 1.6.17 08:20

פרופ' עופר לביא מונה למנהל מערך הנשים והיולדות במרכז הרפואי כרמל. פרופ' לביא, 57, הוא פרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון, ובעבר כיהן כיו"ר האיגוד הישראלי לגינקולוגיה אונקולוגית. פרופ' לביא מחליף את פרופ' רון אוסלנדר ששימש בתפקיד ב־15 השנים האחרונות ופרש לאחרונה לגמלאות.

פרופ' לביא למד בבית החולים הדסה ירושלים והתמחה בבית החולים שערי צדק בבירה, שם הוא היה סגן מנהל היחידה לגינקולוגיה כירורגית ואונקולוגית. בשנת 1999 הוא הגיע לכרמל והקים את היחידה לגניקולוגיה כירורגית ואונקולוגית שאותה ניהל במשך כ־16 שנה. בעבר ניתח פרופ' לביא את החולה הראשונה בישראל שעברה כריתה משמרת פריון על רקע של ממאירות בצוואר רחם, ובסופו של התהליך היא ילדה תינוק בריא. עד היום הוא כתב, פרסם והיה שותף ליותר מ־150 מאמרים ומחקרים קליניים בתחום הגינקולוגיה השפירה והגינקולוגיה הממארת.

פרופ' לביא: "אני מקבל מחלקה לתפארת ואפעל לשימור היתרונות והמצוינות שלה תוך קידום והעמדת דור צעיר איכותי ומוכשר. המתמחים שלנו הם הכוח האמיתי של המחלקה. בנוסף אפעל להכנסת טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות. אני מאמין גדול בשיתופי פעולה וחושב שתפקידו של המערך שלנו הוא לעשות רפואה שעומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך מתן שירות אופטימלי ושירותי רפואה מהמתקדמים בארץ ובעולם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר