רבקה אייזנר מקבלת את תעודת המתנדבת המצטיינת (צילום: אלי דדון)
רבקה אייזנר מקבלת את תעודת המתנדבת המצטיינת (צילום: אלי דדון)

"ההתנדבות היא החמצן שלי והיא אצלי במקום הראשון"

רבקה אייזנר נבחרה למתנדבת המצטיינת של בית החולים כרמל מתוך עשרות מתנדבים פעילים

פורסם בתאריך: 12.6.17 07:50

אין מאושפזת שעוברת במיון נשים או במחלקה להפריה חוץ גופית של המרכז הרפואי כרמל ולא נתקלת בחיוך של רבקה אייזנר, שמתנדבת שם כבר יותר מארבע שנים. כעת היא נבחרה למתנדבת המצטיינת של כרמל לשנת 2017 מתוך עשרות מתנדבים ומתנדבות בבית החולים.

אייזנר נולדה בשנת 1938 בפתח תקוה להורים חלוצים ששירתו בהגנה. במלחמת השחרור נהרג אביה ולפני 37 שנה נהרג אחיה שהיה רב סרן בצה"ל, ועול הבית נפל על כתפיה. משפחתה של אייזנר עברה להתגורר בקרית אתא, ובשנת 1958 היא נישאה לטומי, וכיום יש להם שלושה ילדים, תשעה נכדים ושלושה נינים.

ההתנדבות היא דרך חיים עבור אייזנר, שעד לאחרונה התנדבה במעון לנשים תשושים בחיפה. כבר ב-6:30 בבוקר היא מקבלת את המטופלות בדרכן לחדר הניתוח, ולאחר הניתוח היא מרגיעה אותן, מגישה להן כוס תה ונותנת חיבוק גדול. במחלקת נשים היא עוזרת בעבודות המשרדיות.

"אני לא באה להתנדבות על הנייר", היא אומרת, "אני באה לעזור ועושה את זה מכל הלב. התמורה שאני מקבלת היא החיוך של האנשים. הורי הם אלה שהחדירו בי את אהבת הנתינה. ההתנדבות היא החמצן שלי והיא אצלי במקום הראשון. מכרמל אצא רק באלונקה. הצוות מודה לי ואני מודה לו ולכל המטופלים והמטופלות שאני זוכה לעזור להם".

"הלוואי שנזכה להמשיך בעבודה במחיצתה עוד שנים רבות", אומרת מנהלת סיעוד מיון נשים ענת מוזר, "רבקה מסורה מאוד, אכפתית, שירותית, נותנת יחס נהדר לנשים, יוצאת לבני המשפחה שממתינים בחוץ כדי ליידע אותם לגבי המטופלת ואינה מחסירה אפילו יום אחד. היא מאירה פנים ונעימה לצוות שעובד איתה ומחפשת כל דרך לעזור ולסייע לעובדים ולמטופלות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר