ד"ר ג'קי גוברין
ד"ר ג'קי גוברין

ד"ר גוברין מבצע טיפולים פלסטיים לצעירים מעוטי יכולת

התרומה לקהילה של הפלסטיקאי ד"ר ג'קי גוברין: טיפולים לצעירים ולצעירות שידם אינה משגת לממן טיפול או ניתוח פלסטי. גוברין: "אני בעצמי מגיע בדיוק מאותו רקע חברתי וכלכלי שממנו מגיעים המטופלים האלה, ולכן זה מדבר אל לבי"

פורסם בתאריך: 14.1.19 07:16

הפלסטיקאי ד"ר ג'קי גוברין יזם תרומה לקהילה שבמסגרתה הוא מבצע טיפולים לצעירים ולצעירות שידם אינה משגת לממן טיפול או ניתוח פלסטי. גוברין מספר כי במסגרת עבודתו הוא נתקל לא אחת בצעירים שצריכים לעבור טיפולים רפואיים בתחום הכירורגיה הפלסטית שאינם מאושרים על ידי קופות החולים בטענה כי מדובר בטיפול אסתטי ולא רפואי, והם לא מסוגלים לעמוד בהוצאה הכספית הכרוכה בקבלת הטיפול הנדרש באופן פרטי. כעת, בפיקוח של עובדת סוציאלית שמאשרת את מצבם הכלכלי של הפונים, מבצע גוברין הליכים רפואיים במעוטי יכולת בחינם.

ד"ר גוברין הוא מנתח בעל שם בין לאומי שפיתח את שתל הסיליקון הקל, ומשלחות של רופאים מכל העולם מגיעים אליו להשתלמויות. הוא הקים את המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים הגליל בנהריה, והיה מיוזמי הקמתה של הפקולטה לרפואה בצפת, שבה לומדים מאות סטודנטים בחסות של אוניברסיטת בר אילן.

 

 

"שמתי לב שנשים צעירות מתקשות לעמוד בהוצאות הכרוכות בניתוחים להגדלת חזה", אומר גוברין, "אלה הן צעירות שעובדות קשה, סטודנטיות או חיילות, וצריך לגלות רגישות ומחויבות חברתית ולאפשר להן לעבור ניתוחים במחירים מתחשבים. בשבועות האחרונים אני מנתח צעירים ללא תשלום, ועובדת סוציאלית בוחרת את מי שבאמת זקוקים לעזרה. הניתוחים האלה הם בחלקם אסתטיים, אבל חלקם קשורים לעיוותים או למומים שבעטיים מגיעים הצעירים לבתי חולים ציבוריים, אך בשל התורים הארוכים הם נדחים שוב ושוב ולא מקבלים שום טיפול. אני בעצמי מגיע בדיוק מאותו רקע חברתי וכלכלי שממנו מגיעים המטופלים האלה, ולכן זה מדבר אל לבי. ממקומי היום אסור לי לשכוח אותם. לאחר המקרים הראשונים שבהם טיפלתי אני חייב לציין שהסיפוק הוא רב".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אליחי זאנה

    אדם מיוחד במינו !! זאת זכות גדולה שיש ד'ר כזה בישראל .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר