חגית ממן (צילום: דוברות כללית)
חגית ממן (צילום: דוברות כללית)

"האחד למען השנייה"

חגית ממן, מנהלת אדמיניסטרטיבית במרפאת אבן סינא, נהנית לעבוד עם צוות איכותי ומטופלים שיודעים להוקיר תודה

פורסם בתאריך: 7.3.22 16:56

שם: חגית ממן.

תפקיד: מנהלת אדמיניסטרטיבית במרפאת אבן סינא בחיפה.

הכשרה: בעלת תואר ראשון.

מצב משפחתי: בת 43, רווקה.

מגורים: רכסים.

התחלת עבודה בכללית: "בשנת 1998 התחלתי לעבוד בכללית לאחר שסיימתי שירות לאומי. מבחינתי זו הייתה אמורה להיות עבודה זמנית, התחלתי כפקידה במרפאת אבן סינא ועבדתי כמחליפה במרפאות נוספות. לאט לאט התפתחתי, ניהלתי את מרפאת נווה דוד, את המרפאה בקרית אליעזר ולפני כשלוש שנים חזרתי לאבן סינא. יש לנו במרפאה אוכלוסייה מגוונת, לקוחות מחיפה, מהקריות וכן, לקוחות שעזבו לתל אביב ועדיין מטופלים שלנו".

למה דווקא מנהלת אדמיניסטרטיבית? "בתחילת הדרך שלי בכללית, לא חשבתי שאשאר במערכת, אבל ברגע שהתפתחתי ולמדתי תוך כדי עבודה, הבנתי שיש לי את האופציה לשנות ולהוביל דברים ואני תמיד עם הפנים קדימה".

ספרי קצת על העבודה היומיומית שלך: "אני מנהלת את המרפאה מבחינה אדמיניסטרטיבית. אני אחראית על כל הנושא הלוגיסטי של המרפאה ודואגת שהכל יתפקד בצורה הטובה ביותר.".

 

 

ממה את הכי נהנית בעבודה? "אני אוהבת לעבוד עם אנשים. אני אוהבת לראות את השינויים שהובלתי במרפאה, אנחנו צוות מגובש וזה לצד הוקרת התודה של המטופלים".

איך שורדים את הקורונה? "תקופת הקורונה הייתה מטורפת ולא דומה לשום תקופה אחרת שחווינו. השנה הראשונה והגל הראשון היו מאוד לא פשוטים, עבדנו בסופי שבוע ובחגים וזה לא היה קל. אבל לומדים להסתגל ולעבור את הדברים".

מה המוטו שלך בעבודה? "אחד למען השנייה. מאוד חשוב לי שיהיה שיתוף פעולה בין כולם וברגע שיש צוות טוב וחזק, זה מאפשר לכולם לנשום ולהתקדם הלאה".
את לוקחת את העבודה הביתה? "אני בקשר עם לקוחות גם מחוץ לשעות העבודה, יש להם את הנייד שלי ואני אומרת להם שאם אני לא עונה שישאירו הודעה, וכן יש מקרים שמלווים אותי גם בסיום העבודה, סיפורים שאני מלווה ותחושות, אבל הרבה פחות מבעבר".

הפציינט החיפאי: "המטופלים שלנו, הם מטופלים שיודעים להוקיר תודה".

העצמה נשית: "כללית דואגת לנו. אני חושבת שברגע שאת טובה בעבודה, רואים אותך ולא משנה אם זה אישה או גבר".

תחביבים: "אני אוהבת מאוד ספורט ולטייל בארץ ובעולם, וכן, מתנדבת ועוזרת לילדים".

מה את מאחלת לעצמך בעוד עשרים שנה? "המון בריאות. ברגע שיש בריאות יש הכול. אני רוצה להגיע גבוה, כמה שיותר, אפילו אם אצטרך לצאת מהעיר חיפה בשביל זה“.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר