יעל אורבך ז"ל
יעל אורבך ז"ל

יעל אורבך, "האימא של תחנת מד"א בקריות", הלכה לעולמה

המתנדבת המסורה של מד"א קריות יעל אורבך ז"ל, תושבת קרית שמואל, שהייתה "הלב הפועם של התחנה" הלכה לעולמה. לימור כץ, חובשת בכירה במד"א וחברתה הקרובה של יעל, ספדה לה: "כבר במשמרת הראשונה שלנו ביחד, יעל נכנסה לי ללב והתאהבתי בה. יעל הייתה אדם מדהים, מלאה בנתינה ואהבה שנקראה לדגל בכל הזדמנות ולא פספסה אף משמרת"

פורסם בתאריך: 25.4.22 15:32

הלכה לעולמה יעל אורבך ז"ל (73), תושבת קרית שמואל בחיפה וחובשת בכירה מתנדבת מד"א. אורבך החלה את דרכה כמתנדבת בארגון בשנת לפני כחמש שנים, כשנרשמה לקורס מגישי עזרה ראשונה. בהמשך סיימה בהצלחה קורס חובשי רפואת חירום וחובשים בכירים. אורבך הותירה אחריה שישה ילדים, 28 נכדים ונינה אחת. אורבך היא אימו של ח"כ ניר אורבך מ"ימינה". היא נטמנה אתמול (ראשון) בבית העלמין בבית העלמין תל רגב, היכל חרוב.

לימור כץ, חובשת בכירה במד"א וחברתה הקרובה של יעל, ספדה לה: "כבר במשמרת הראשונה שלנו ביחד, יעל נכנסה לי ללב והתאהבתי בה. יעל הייתה אדם מדהים, מלאה בנתינה ואהבה שנקראה לדגל בכל הזדמנות ולא פספסה אף משמרת. היא התנדבה במד"א ובבית החולים רמב"ם, עזרה לכולם לפרוח ולהצליח. בתקופת הקורונה היא דאגה לבשל ולסייע למי שהיה בבידוד, לאפות עוגות יום הולדת ותמיד לשמח ולדאוג לעובדים ולמתנדבים. היא הייתה האימא של תחנת מד"א בקריות. איבדתי חברת נפש יקרה, שכבר חסרה לי מאוד".

 

 

ארז גלר, מנהל מרחב כרמל במד"א, ספד: "איבדנו מתנדבת וחברה שהייתה 'האימא' של התחנה בקריות. גם בשיא מגפת הקורונה, יעל המשיכה להתנדב ותרמה בכל מקום שבו יכלה עם החיוך שלה והמילה הטובה, במוקד הקורונה בתחנת מד"א בחיפה, בסיוע לעובדים ולמתנדבים שהיו בבידוד ובכל דבר שביקשו את עזרתה. כולנו איבדנו מתנדבת מיוחדת שהייתה הלב הפועם של התחנה. יהי זכרה ברוך".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מגן דוד אדום איבד מתנדבת מיוחדת, שבגיל 68 עשתה מעשה, הצטרפה לקורס עזרה ראשונה והחלה להתנדב בארגון ההצלה הלאומי במטרה לסייע ולעזור לאחר באמבולנסים, בניידות לטיפול נמרץ, במוקד הקורונה ובפעילויות הומניטריות נוספות. פטירתה המצערת של יעל ז"ל היא אבידה כואבת למד"א, שמרכין ראשו ושולח תנחומים למשפחתה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר