מתחם חיסונים לילי לבני נוער (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)
מתחם חיסונים לילי לבני נוער (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)

קרית אתא: שיעור התחסנות גבוה מהממוצע הארצי

קרית אתא מוגדרת ירוקה לפי מודל הרמזור. 82 אחוז מתושביה חוסנו במנה הראשונה ו-75 אחוז במנה השנייה. מבין התושבים בני 50 ומעלה חוסנו יותר מ-90 אחוז. במרכז הנוער העירוני פועל מתחם חיסונים לילי לבני 16 ומעלה

פורסם בתאריך: 23.3.21 13:05

במטרה לעודד את תושבי העיר להתחסן נגד קורונה, בעיקר את הדור הצעיר, פועלת עיריית קרית אתא להעלאת המודעות ולהנגשת החיסונים לכולם. לאחר פתיחת מתחמי החיסונים בקניון שער הצפון, נפתח בשבוע שעבר במרכז הנוער העירוני מתחם חיסונים לילי מיוחד לצעירים בני 16 ומעלה, הזקוקים לקבלת המנה השנייה של החיסון.

קרית אתא מוגדרת עיר ירוקה עם ציון של 3.2 על פי מודל הרמזור. על פי נתוני משרד הבריאות ופיקוד העורף, מספר חולי הקורונה בעיר נמצא במגמת ירידה מתמדת ונכון לאתמול (שני) עמד על 66 חולים פעילים, 247 מבודדים ו-4532 מחלימים.

 

 

 

שיעור ההתחסנות בעיר גבוה מהממוצע הארצי: 82 אחוז חוסנו במנה הראשונה ו-75 אחוז במנה השנייה. מבין התושבים בני 50 ומעלה חוסנו יותר מ-90 אחוז.

ראש העירייה יעקב פרץ: "אני קורא לתושבים שעדיין לא התחסנו ללכת ולהתחסן. אם ידוע לכם על מכר או קרוב משפחה שטרם התחסנו, עודדו אותם לצאת ולהתחסן בהקדם האפשרי, כדי שנוכל להחזיר את חיי המסחר, התרבות ובעיקר את השגרה לחיינו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר