הר השלג במתחם מבנה (צילום: בועז רפאלי)
הר השלג במתחם מבנה (צילום: בועז רפאלי)

והרי התחזית: היום שלג בנשר

במתחם הקניות מבנה פרקו הבוקר משאיות ערימות שלג שהובאו במיוחד מהחרמון כחלק משבוע אירועי פורים עליו הכריזה העירייה. הורים שיבקשו להביא את ילדיהם ליהנות מהשלג יוכלו לעשות זאת מהשעה 16:00 עד השעה 20:00. כדאי למהר, שכן הר השלג עתיד להינמס בשל מזג האוויר

פורסם בתאריך: 13.3.22 12:18

באי מתחם "מבנה" בתל חנן הופתעו לגלות הבוקר ערימות שלג בחניית המתחם.

עד ששלג ירד בעיר, בעיריית נשר הסתפקו בינתיים בהקמת הר שלג כחלק מאירועי שבוע חגיגות פורים עליו הכריזה העירייה. הבוקר הובא השלג הישר מהחרמון במשאיות שפרקו את הערימות לאורך שורת החניות הקדמית של אחת משדרת החנויות. הפעילות ב"מסיבת השלג" נועדה להתקיים מהשעה 16:00 ועד השעה 20:00 בערב. בעירייה מזמינים את המעוניינים להספיק להגיע שכן המצבור עתיד להינמס עוד היום.

 

הר השלג בנשר (צילום: בועז רפאלי)

הר השלג בנשר (צילום: בועז רפאלי)

 

עפי שפורסם בכ"כלבו חיפה והקריות", השנה מחזירה העירייה את תהלוכת העדלאידע לאחר שנתיים בהן לא התקיימה בשל מגבלות הקורונה. אולם מלבד התהלוכה, שמהווה את האירוע המרכזי בעיר, לאורך כל השבוע יתקיימו פעילויות חגיגיות נוספות. מחר יתקיים בהיכל התרבות הפנינג נגיש ומשלב של המרכז למשפחה וקרן אייסף שיכלול דוכנים, מתנפחים, הפעלות ויצירה בין השעות 20:30-17:30; ביום שלישי יתקיים בהיכל התרבות הפנינג לכל המשפחה בין השעות 19:00-16:30 שבמסגרתו תתקיים הופעה מיוחדת של כוכבת הילדים רינת גבאי; וביום רביעי, בין השעות 20:00-17:00, יתקיים קרנבל פורים שבו הרב הראשי של נשר, יצחק לוי, יקרא את מגילת אסתר. האירוע ישולב עם מתקנים מתנפחים, דוכנים והפעלות.

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר