פרויקט התחדשות עירונית ברחוב אריה לוין בקרית שמואל (הדמיה: גיורא גור ושות' אדריכלים בע"מ)
פרויקט התחדשות עירונית ברחוב אריה לוין בקרית שמואל (הדמיה: גיורא גור ושות' אדריכלים בע"מ)

פרויקט ראשון של התחדשות עירונית בקרית שמואל אושר למתן תוקף

הפרויקט, המקודם על ידי חברת "שקמונה" ברחוב אריה לוין 18-14, כולל חיזוק של חמישה מבנים קיימים והוספה של 84 דירות. עוד אושרו הוספת שתי קומות למבנה בית החולים לילדים ברמב"ם והקמת מבנה משרדים ומסחר בצ'ק פוסט

פורסם בתאריך: 25.5.22 10:47

ועדת המשנה לתכנון ובנייה של עיריית חיפה, בראשותו של סגן ומ"מ ראש העירייה, מיכאל אלפר, אישרה למתן תוקף תוכנית ראשונה של התחדשות עירונית בקרית שמואל. התוכנית, המקודמת על ידי חברת "שקמונה", אושרה בזמן שיא של שנה וחצי בלבד מיום קליטתה בוועדה.

שטח התוכנית נמצא ברחוב אריה לוין 18-14 בצפון קרית שמואל. בשטח נמצאים חמישה בניינים ישנים של ארבע קומות, כל אחד, ובהם 80 דירות קטנות של 38 מ"ר בלבד. הבניינים אינם עומדים בתקני רעידות אדמה, ללא מיגון וללא מעלית, וכרבע מכל בעלי הדירות הם דיירי הדיור הציבורי של חברת "שקמונה".

התוכנית שאושרה מציעה חיזוק המבנים הקיימים, הוספת שטחים לדירות הקיימות, הוספת קומות וכבניית 84 דירות חדשות. בסך הכל יכלול המתחם 164 דירות בבניינים של 11-10 קומות.

מבנה משרדים ומסחר בצ'ק פוסט (הדמיה: מיקי ורדי אדריכלים)

מבנה משרדים ומסחר בצ'ק פוסט (הדמיה: מיקי ורדי אדריכלים)

התכנית קודמה בוועדה המקומית על ידי המינהלת להתחדשות עירונית ואגף תכנון עיר, ואף קיבלה החלטה מקדמית להכרזה במסלול יזמי כמתחם עיבוי בשנת 2018 על ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. בהתאם לדרישת העירייה, הוגש למתחם דוח חברתי מלא, במסגרתו נבדקו צורכי התושבים, במטרה לתת להם מענה בתכנון המתחם.

 

 

עוד אושרה בישיבה התוכנית של חברת "רויאל ג'אן נכסים בע"מ" להקמת מבנה חדש בצ'ק פוסט, במגרש פינתי שבין הרחובות האודם לרחוב טופז, בשטח פתוח, שבו קיים כיום מגרש למכירת מכוניות. התוכנית שאושרה מציעה שינוי ייעוד – מתעשייה למסחר ותעסוקה והקמת מבנה חדש בגובה של 10 קומות לשימושים של משרדים ומסחר. קומת הקרקע בבניין תשמש בחלקה לחנייה ובחלקה השני למטרות מסחר, לרבות שירותי מזון. שאר הקומות בבניין ישמשו לצורכי תעסוקה ומשרדים.

בנוסף, אישרה הוועדה תוכנית להוספת שתי קומות למבנה בית החולים לילדים שבקריה הרפואית רמב"ם, כך שגובה המבנה יגדל מתשע ל-11 קומות.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר