פרויקט Stern View באזור התעשייה של רמת ישי (הדמיות: באדיבות קבוצת שטרן)
פרויקט Stern View באזור התעשייה של רמת ישי (הדמיות: באדיבות קבוצת שטרן)

הפרויקט שמושך את חברות ההייטק לרמת ישי נמצא בשלבי שיווק מתקדמים

את הפרויקט, Stern View, בונה קבוצת שטרן, בהשקעה של 88 מיליון שקלים. הוא ישתרע על שטח של 16 אלף מ"ר ויכלול בריכה, חדר כושר, מסעדה בקומה האמצעית ושפע מקומות חנייה. אסף שטרן, מנכ"ל משותף בקבוצת שטרן: "אין עוד פרויקט ברמה הזו באזור"

פורסם בתאריך: 25.5.22 13:37

עד סוף השנה תושלם הקמת פרויקט Stern View, שיהפוך לבניין היוקרתי באזור התעשייה של רמת ישי, ומיועד בעיקר לאכלוס של חברות הייטק. הפרויקט שנמצא בשלבי שיווק מתקדמים מוקם על ידי קבוצת שטרן, הנחשבת לחברת הנדל"ן המובילה באזור התעסוקה של רמת ישי, לאחר שכבר הקימה באזור שלושה פרויקטים נוספים, בעוד הפרויקט הנוכחי יהיה המפואר והיוקרתי שלה באזור.

בבניין, שישתרע על שטח בנוי של 16 אלף מ"ר, יושקעו 88 מיליון שקלים, כשהמטרה היא להגדיל את האטרקטיביות של אזור התעסוקה הצומח של רמת ישי ולמשוך אליו חברות חזקות כדי לממש את הפוטנציאל שלו.

בתחילת השנה קיבל אזור התעסוקה של רמת ישי מעמד של אזור פיתוח א', המעניק בין היתר מס חברות ומס דיבידנדים מופחתים וכן מענקים לחברות שעונות על הקריטריונים שהציבה המדינה. במועצת רמת ישי מאמינים שההטבה החשובה הזו תסייע להביא חברות איכותיות ועסקים לאזור התעסוקה, אליו יצטרפו בקרוב גם חברת ההייטק "נקסט.קום", שתיכנס לפרויקט נוסף באותו רחוב, וכן רשת OpenValley המפעילה מרכזי צמיחה למיזמים במודל טיפוח ייחודי לחברות סטארט-אפ וארגונים הכולל גיוס משקיעים, קידום שיתופי פעולה עסקיים, ליווי מקצועי והכשרה.

 

 

אסף שטרן, מנכ"ל משותף בקבוצת שטרן: "מדובר בפרויקט הדגל שלנו ברמת ישי הממוקם במרחק של 15 דקות מצומת הצ'ק פוסט. לעניות דעתי, אין עוד פרויקט ברמה הזו באזור. בסופו של דבר מה שהלקוחות רוצים זה מקום יפה לעין ומפנק, שיהיה כיף לעבוד בו, ולא פחות – רמה גבוהה של תחזוקה ושירות לאורך שנים – זה היתרון המובהק שלנו, ושני המרכיבים החשובים האלה באים היטב לידי ביטוי בפרויקט הזה".

שטרן מוסיף: "בריכה, חדר כושר, מסעדה בקומה האמצעית, שפע מקומות חנייה ועוד – הם רק חלק מהמפרט העשיר של הפרויקט הזה. מעבר לכך, אזור התעסוקה של רמת ישי הוא מוקד העלייה לרגל של הסביבה. הוא מציע מגוון קולינרי מצוין, מקומות בילוי לצעירים, מרכז קניות אטרקטיבי ודרכי גישה מעולות מארבעה כיוונים, שהופכות את האזור לצומת דרכים מרכזי. אנחנו יודעים שאזור התעסוקה הזה צפוי להתרחב, ואני מאמין שנראה, בין היתר, ביקושים של חברות הייטק נוספות שרוצות להתרחק מהמרכז, כך שגם אנחנו נשקול להרחיב את היזמות באזור".

קבוצת שטרן פועלת כקבלנית ביצוע ויזמית נדל"ן זה 40 שנה. היא הוקמה על ידי יצחק שטרן ושני בניו, אסף ואמנון, המנהלים אותה כיום. בין הפרויקט הגדולים שהקבוצה הקימה ניתן לציין את פארק העברית, מרכז הקונגרסים בחיפה, הרצליה הילס, עזריאלי חולון, סינימה סיטי נתניה, אורדע רמת גן ועוד.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר