פרויקט ההתחדשות העירונית של נקסט אורבן בנוה שאנן (הדמיה: אולין)
פרויקט ההתחדשות העירונית של נקסט אורבן בנוה שאנן (הדמיה: אולין)

פרויקט ההתחדשות העירונית בנווה שאנן מתקדם בצעדי ענק

תוכנית ההתחדשות העירונית של חברת נקסט אורבן ברחובות מימון, שמעוני, נחמיאס והגליל בשכונת נווה שאנן יוצאת לדרך. במסגרת הפרויקט, שקיבל רוח גבית ממשרד הבינוי והשיכון, ייהרסו חמישה בנייני רכבת ישנים, ובמקומם יוקמו שלושה בניינים חדשים בסטנדרט בנייה גבוה, מבנה ציבורי חדש, הכולל גני ילדים, וריאות ירוקות השומרות על ערכי הטבע

פורסם בתאריך: 27.1.23 01:29

ההתחדשות העירונית בנווה שאנן יוצאת לדרך. אמש (חמישי) נערך כנס התחדשות עירונית של חברת נקסט אורבן כוזהינוף בבית אבא חושי. החברה מקדמת את הפרויקט היוקרתי ברחובות מימון, שמעוני, נחמיאס והגליל בשכונת נווה שאנן. במהלך הכנס הוצג תכנון הפרויקט על ידי המתכנן, אדריכל דני בסנוסוף ממשרד שוורץ-בסנוסוף אדריכלים.

פרויקט ההתחדשות העירונית של נקסט אורבן בנווה שאנן (הדמיה: אולין)

פרויקט ההתחדשות העירונית של נקסט אורבן בנווה שאנן (הדמיה: אולין)

מנכ"ל משרד השיכון, יהודה מורגנשטרן, ציין: "חיפה מאופיינת במגוון אוכלוסיות ותמיכתו של המשרד בקידום תוכניות לשכונות הקיימות והוותיקות חשוב ביותר. אני רואה חשיבות מכרעת בדאגה למרכזי הערים, ומדובר בבשורה גדולה לתושבי חיפה, שיזכו לחידוש התשתיות הקיימות לצד בנייה חדשה".

 

 

במסגרת הפרויקט ייבנו כ-440 יחידות דיור חדשות בשלושה בניינים יוקרתיים לצד ריאות ירוקות ושימור ערכי הטבע. בנוסף, יוקם מבנה ציבורי, שיכלול גני ילדים חדשים, טיפת חלב ושירותים נוספים. את בעלי הדירות במתחם מייצג עו"ד אילן גלזר. את חברת נקסט אורבן כוזהינוף מייצגים עורכי הדין רון ברנט ועופר אבן ממשרד הורביץ, אבן, אוזן ושות׳.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אתם פשוט מייצרים אסונות תחבורה שיחסלו את נוה שאנן טוטאל לוס

    אלוהים ישמור אותנו יש שם פקקים ענקיים כל בוקר וערב אם יוסיפו מאות דירות פשוט כל האזור יסתם כולם יעמדו ואין יציאה מהחניון חצי שעה כל בוקר ואז עוד חצי שעה עד היציאה לכביש דורי
    אסון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר