שירי מזרחי (צילום: סטודיו מיכל קושרוב)
שירי מזרחי (צילום: סטודיו מיכל קושרוב)

״אני מחויבת להצלחה שלי ושל לקוחותיי"

שירי מזרחי, הבעלים של משרד התיווך "רילסמארט נדל"ן", רואה בעבודתה שליחות, אוהבת את המהות שהיא מביאה עימה ואת החיבור לאנשים. "חשוב לי ללוות את הלקוחות שלי לאורך כל הדרך, מהשלב של פגישת ההיכרות הראשונית ועד חנוכת הבית", היא אומרת, "האני מאמין שלי הוא ראיית החזון של הלקוחות שלי ומטרתי היא לשדרג את איכות חייהם של לקוחותיי"

פורסם בתאריך: 4.3.23 19:44

"חשוב לי ללוות את הלקוחות שלי לאורך כל הדרך, מהשלב של פגישת ההיכרות הראשונית ועד חנוכת הבית", אומרת שירי מזרחי, הבעלים של משרד התיווך "רילסמארט נדל"ן". "לקונים אני מתאימה נכס בהתאם לצורכיהם ולוקחת על עצמי להיכנס לנעליהם ולראות את הבית שמצטייר בעיני רוחם ואת החלום מאחוריו, ולמען המוכרים, אשר נותנים לי את היקר מכל, אמונם ורכושם, אעשה הכל על מנת לתת להם שירות איכותי אשר מבוסס על יושרה והגינות".

האני מאמין של שירי הוא הוא ראיית החזון של לקוחותיה והתיווך להגשמת חלומם ומטרתה היא לשדרג את איכות חייהם של לקוחותיה.

היא בת 37, אימא לשלושה ילדים: עידו בן 11, נויה בת 8 וגאיה בת 5, והיא מיטיבה לשלב קריירה עם אימהות ומשפחה. משרדה מתמחה בשיווק נכסים יד ראשונה, יד שנייה, התחדשות עירונית ופינוי-בינוי, כשעיקר פעילותו היא בעיר חיפה. לצידה במשרד מסייע לה צוות מקצועי ומסור, אשר ביחד הם מהווים צוות מנצח לשירות הלקוח ובחתירה למצוינות עבורו.

אל משרד התיווך שבבעלותה, "רילסמארט נדל"ן", הביאה עמה רקע עשיר, שכולל ייעוץ משכנתאות, השקעות בשוק ההון, השקעות נדל"ן ועסקאות אקזיט. היא סיימה לימודי יזמות נדל"ן, לימודי התחדשות עירונית במרכז הבנייה הישראלי ולימודי עיצוב פנים בוויצו. כל אלה מצליחים להשתלב בעבודתה בצורה מופלאה, והיא מעניקה זאת ללקוחותיה כערך מוסף. חשוב לציין, כי זה כעשור היא עתירת ניסיון בשוק הנדל"ן החיפאי, כאשת עסקים עצמאית וכרוכשת דירות ומשקיעה, ובנוסף כיוזמת באותן דירות פינוי-בינוי ומשביחה את הנכסים.

ישבתי עם שירי לשיחה על כוס קפה על מנת להבין את האג'נדה המיוחדת שהיא מצליחה להביא עימה לשוק הנדל"ן, כאישה יוצאת דופן עם רזומה כל כך עשיר בשוק תחרותי וגברי במיוחד.

 

 

שירי, ספרי לי מי הם הלקוחות שפונים אלייך ומהו הערך המוסף שאת מעניקה להם?

"המכנה המשותף של כל הלקוחות שלי הוא שהם פונים אליי להגשמת החלום שלהם. תפקידי הוא חיפוש אחר בית שעונה לפנטזיה שלהם, כפי שמצטייר בעיני רוחם ולא פחות חשוב מכך מתאים לכיסם, מדובר באנשים מכל קשת החברה ומכל השכבות הסוציואקונומיות. חשוב לי לתת לכלל הלקוחות שלי ליווי ברמה האישית והשירותית מפגישת ההיכרות הראשונית בינינו ועד חתימת החוזה וקבלת המפתח. ברור לי שהשליחות שלי היא העבודה הבין אישית עם האנשים וההכרה של הניואנסים הקטנים שחשובים להם בקניית בית חלומותיהם. הלקוח המוכר חשוב מאין כמוהו, וזאת מתוקף אמונתו בשירות שלי ובניהול מיטב רכושו, ולכן ברור מעל לכל ספק שאעשה הכל על מנת להשביח זאת".

שירי מוסיפה: "בשל הערך המוסף שלי בייעוץ משכנתאות ובעיצוב פנים, אני מצליחה לתת זווית נוספת שאיננה מובנת מאליה. בנוסף חשוב לי, במהלך הליווי, לקשר את לקוחותיי עם בעלי מקצוע מהמקצועיים ביותר, שעובדים יחד עימי, כמו עורך דין שיכול לתת את הליווי בפן המשפטי, שמאי מקרקעין, בדק בית, וכל זאת על מנת לספק שירות ייחודי, איכותי ואישי ולמקסם בעולם של היום את הזמן לכסף.

"בנוסף, מאוד חשוב לציין כי בשל המגמה של עליית המחירים הבלתי פוסקת במחירי הנדל"ן, חשוב לי לבצע מראש תיאום ציפיות עם לקוחותיי, וזאת על מנת להציג את הדברים בשקיפות מלאה לפני יציאתנו לדרך המשותפת. אני פועלת ביושרה כלפיי לקוחותיי, בשקיפות ובחברות בין אישית משום שאני מאמינה שזו, ורק זו, הדרך להצלחה בכל תחום בחיים ולא רק בעיסוק האישי. אני מחויבת להצלחה שלי ושל הלקוחות שלי".

נוסף על התיווך, שירי מלווה גם דיירים שמבקשים להיכנס לתהליך התחדשות עירונית. במסגרת זו, היא נפגשת עם דיירים, בודקת את נכונותם להיכנס לתהליך, מסבירה להם במה הוא כרוך ומביאה הצעות של יזמים לשולחן המשא ומתן כדי למקסם את התמורות עבור בעלי הדירות. כשהמתחם נכנס לתהליך עצמו, שירי היא זו שמנהלת את הפרויקט מול הדיירים ומלווה אותם במשך כל התהליך עד לקבלת המפתח. בימים אלו  נמצאים תחתיה מספר פרויקטים עם מאות בעלי דירות בחיפה, והיד עוד נטויה.

מה מצב שוק הנדל"ן בחיפה בימים אלה?

"בשל העלאת הריבית ובעקבותיה התייקרות המשכנתאות, מורגשת מגמת התמתנות בשוק. למרות זאת, מכורח הנסיבות, נכס, עבור רבים מאיתנו, הוא קורת גג, ולכן ולמרות ההתייקרות, הביקושים תמיד קיימים".

ומהי ההמלצה שלך למי שמבקש בימים אלה לרכוש או למכור דירה?

"הייתי ממליצה לזכור כי ההצלחה תלויה באנשים, טוהר מידותיהם, אישיותם, הדינמיקה איתם ויחסי האנוש שלהם. כך גם קנייה ומכירה של נכס, שכן אין מדובר רק בתיווך עצמו, אלא בפעולות המקבילות הנעשות מפגישת ההכנה לעסקה, תיאום הציפיות, ניהול המשא ומתן והחיבור לגורמי מקצוע נלווים ואמינים בתחומם".

עצה אישית?

"אל תחכה ותקנה נדל"ן, אלא תקנה נדל"ן ותחכה. למרות הריביות שנוסקות כעת, ההמלצה היא תמיד לקנות נדל"ן כהשקעה. גם אם התשואה היא לא רווחית בטווח הקצר, בטווח הארוך היא תמיד תשתלם", ושירי אומרת זאת מניסיון אישי, לאור התשואות שנשאו נכסיה שהשכילה לקנות עוד בצעירותה והיו טבילת האש הראשונה שלה בתחום הנדל"ן, ומהן היא מצליחה ליהנות עד היום.


רילסמארט נדל"ן, שד' מוריה 114 חיפה  טל': 050-6712397

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר