"שתית בשדרה" בנאות אפק בקרית ביאליק (הדמיה: איבולב מדיה)
"שתית בשדרה" בנאות אפק בקרית ביאליק (הדמיה: איבולב מדיה)

מבצע של חברת שתית: רכישת דירה תמורת הון עצמי של 250 אלף שקלים

המבצע חל על שלושה פרויקטים של החברה: "שתית בשדרה" בקרית ביאליק ואינטרנציונל ודרך הים בחיפה. יתרת הסכום תשולם בקצב תשלומים מותאם אישית. שלום שטרית, מנכ"ל ומבעלי חברת שתית: "חשוב לנו מאוד כחברה לאפשר לכמה שיותר זוגות צעירים ומשפרי דיור לקנות דירות ברחבי העיר"

פורסם בתאריך: 15.3.23 15:40

חברת שתית תאפשר רכישת דירה תמורת הון עצמי של 250 אלף שקלים בלבד. המטרה היא לאפשר את השלמת הרכישה למי שכספו אינו נזיל בקצב תשלומים מותאם אישית. המבצע המיוחד יתקיים בפרויקטים נבחרים של החברה, ביניהם פרויקט "שתית בשדרה" בקרית באליק ופרויקטים של החברה ברחובות אינטרנציונל ודרך הים בחיפה.

פרויקט "שתית בשדרה" בקרית ביאליק כולל שני מגרשים הפרושים על שטח של 15.5 דונם, עליהם יבנו 272 דירות בבנייני בוטיק נמוכים (שש קומות בלבד), הכוללים 25 דירות בבניין, לצד רבי קומות . הקומפלקס מתוכנן כקומפלקס פרטי, הצופה לפארק, ויכלול מפרט טכני עשיר.

בהיצע הדירות: דירות שלושה חדרים במחיר של 1.475 מיליון שקלים; דירות ארבעה חדרים במחיר של 1.67 מיליון שקלים; דירות חמישה חדרים במחיר של 1.84 מיליון שקלים, וכן דירות גן ופנטהאוזים של חמישה חדרים, בשטח של 170 מ"ר, הכוללים שתי סוויטות מרכזיות ואבזור ברמה הגבוהה ביותר.  המחיר – 3.15 מיליון שקלים.

 

 

במסגרת פיתוח השטח מתכוונת החברה לבנות פארק ציבורי, גינות משותפות, חניונים תת קרקעיים, עמדות טעינה לרכב חשמלי, לובאים מפוארים, מועדוני דיירים וחדר כושר. את הפרויקט נבחר לתכנן משרד האדריכלים אבריל את אבריל; חברת הפיתוח: מילר בלום.

ברחוב אינטרנציונל 56-54, בחלק העליון של הרחוב, בצמוד לשכונת אלמוגי, ובמרחק של שלוש דקות נסיעה מהטכניון וחמש דקות נסיעה מאוניברסיטת חיפה, תבנה החברה 35 דירות (שלושה, ארבעה וחמישה חדרים) במקום 14 דירות שייהרסו. דירת שלושה חדרים תימכר במחיר של החל מ-1.665 מיליון שקלים, דירת ארבעה חדרים – החל מ-1.88 מיליון שקלים, ודירת חמישה חדרים – החל מ-2.1 מיליון שקלים.

בפרויקט בדרך הים 188, ייבנו על שטח של כתשעה דונם שני בנייני מגורים מפוארים, ובהם כ-105 דירות עם לובי מעוצב בסטנדרט גבוה, שיתוכננו על ידי האדריכל זוכה הפרסים גבי שוורץ. בפרויקט זה מוצעות למכירה דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים במחירים של החל מ-1.67 מיליון שקלים לדירת שלושה חדרים; החל מ-1.9 מיליון שקלים לדירת ארבעה חדרים, והחל מ-2.2 מיליון שקלים לדירת חמישה חדרים. הדירות פונות לנוף ים וטבע, וכולן כוללות מחסן וחנייה.

שלום שטרית, מנכ"ל ומבעלי חברת שתית: "חשוב לנו מאוד כחברה לאפשר לכמה שיותר זוגות צעירים ומשפרי דיור לקנות דירות ברחבי העיר. חיפה זקוקה לכמה שיותר התחלות בנייה כדי להשאיר זוגות צעירים בעיר. הפרויקטים שיוקמו ייתנו מענה לזוגות צעירים ומשפרי דיור, ואני מקווה שנוכל להמשיך בתנופת הבנייה בחיפה והסביבה עם פרויקטים נוספים ברחבי העיר. הפניות הרבות לחברה מצביעות על הצורך הרב בדירות חדשות בעיר, ואנחנו מתכוונים להמשיך ולהציע דירות במחיר הוגן בסטנדרט גבוה ובתנאים אטרקטיביים".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר