הפרויקט בלוטוס 20 חיפה ((אדריכל הפרויקט: אלי ניסן; הדמיה: חברת מבטים)
הפרויקט בלוטוס 20 חיפה ((אדריכל הפרויקט: אלי ניסן; הדמיה: חברת מבטים)

יוצא לדרך פרויקט התחדשות עירונית חדש של קבוצת שובל ברחוב לוטוס

במקום הבניין הישן ברחוב לוטוס 20 פינת צפרירים בחיפה ייבנה בניין חדש של שש קומות עם 15 דירות. הבניין יצופה אבן ושיש ויכלול חניון תת קרקעי, פיתוח סביבתי מוקפד ומפרט טכני עשיר

פורסם בתאריך: 2.4.23 15:35

קבוצת שובל, שבבעלותו של היזם משה מילר, קיבלה לאחרונה את ההיתר להריסת הבניין הישן ברחוב לוטוס 20 בחיפה, המונה כיום שבע דירות, והיא נערכת לקראת ההריסה שתתבצע בחודש הקרוב.

בפרויקט לוטוס 20 מתוכנן להיבנות בניין יוקרתי של שש קומות עם 15 דירות חדשות, בהן: פנטהאוז יחיד בקומה של כ-160 מ"ר עם מרפסות בשטח של כ-170 מ"ר, שני מיני פנטהאוזים וכן דירות של ארבעה וחמישה חדרים. הבניין יצופה אבן ושיש ויכלול חניון תת קרקעי, פיתוח סביבתי מוקפד ומפרט טכני עשיר. בניית הפרויקט צפויה להימשך כ-24 חודשים. אדריכל הפרויקט הוא אלי ניסן.

מצפה אלמוגי (אדריכל: אבריל; הדמיה: אולאין)

מצפה אלמוגי (אדריכל: עמיחי אבריל; הדמיה: אולאין)

סמנכ״ל השיווק והפיתוח העסקי בשובל מתחמי מגורים בע"מ, ישי רוט: "הפרויקט היוקרתי מוקם ברחוב לוטוס פינת צפרירים, הנחשבים לרחובות היוקרתיים בחיפה. שובל היא גם החברה היזמית וגם החברה המבצעת של הפרויקט. פרויקט נוסף של החברה, מצפה אלמוגי, ברחוב סחלב בחיפה, הכולל שבעה בניינים עם כ-100 דירות, זוכה להצלחה מסחררת, וכ-90 אחוז מהדירות כבר נמכרו, ונותרו למכירה דירות בודדות".

פרויקט מצפה אלמוגי מציע דירות של שישה חדרים ופנטהאוזים של כ-140 מ"ר במפלס אחד, וכן דירות של ארבעה וחמישה חדרים לצד דירות גן של חמישה ושישה חדרים עם גינות ענק של כ-150 מ"ר שיכללו בריכה או ג'קוזי.

 

 

כחלק מהסטנדרט התל אביבי של מצפה אלמוגי, ייהנו הרוכשים משתי חניות פרטיות לכל דירה, חניון אורחים פרטי עם עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים, מפרט טכני עשיר ועוד. הפרויקט מוקם ברחוב הסחלב בשכונת רמת אלמוגי המבוקשת בקרבת פארקים ציבוריים, בתי ספר ומרכז קניות. אדריכל הפרויקט הוא עמיחי אבריל.

שני הפרויקטים, לוטוס 20 ומצפה אלמוגי, משווקים על ידי חברת אתגרים, בבעלות ארנון נתנאל וירון וינוקור.

פרויקטים נוספים שמקימה קבוצת שובל בחיפה הם: ברחוב אלחנן 16, ברחוב הנדיב 15 ובקרית ספר 13.

על קבוצת שובל 

קבוצת שובל, בבעלותו של היזם משה מילר, היא מקבוצות הבנייה המובילות בישראל, בעלת ניסיון של 35 שנים ומוניטין רב בתחומי הבנייה והיזמות. מאז היווסדה ב-1985, יזמה וביצעה הקבוצה פרויקטים מורכבים רבים בתחום הבנייה למגורים, מסחר, תעשייה, מגדלי משרדים מוסדות חינוך ומרכזים לוגיסטיים.

לקבוצה זרוע יזמית – שובל מתחמי מגורים בע"מ, היוזמת ומתכננת פרויקטים רבים ושכונות למגורים בכל רחבי הארץ, וכן זרוע ביצועית – שובל הנדסה ובניין בע"מ. קבוצת שובל היא בעלת הסיווג הקבלני הגבוה ביותר, ג'5, שתי החברות פועלות בתיאום ובשיתוף פעולה מלא.

הקבוצה מספקת ללקוחותיה פתרון מקיף למימוש חזונם, הכולל את היבטי התכנון, הטיפול בכל ההיבטים המינהליים, לרבות אישורים והיתרים וכן את היבטי הביצוע עד לגמר. הניסיון הרב של הקבוצה בשוק הבנייה הדינאמי והבלתי צפוי מאפשר לה לצפות מראש, להיערך ולהתמודד עם מגוון רחב של אירועים בלתי מתוכננים להשגת מימוש דקדקני של חזון הלקוח במחיר המוסכם ובמסגרת לוח הזמנים. בזכות הניסיון והמוניטין שלה, שובל נהנית מביקושי יתר לפרויקטים שהיא מציעה ומתהליך עבודה מסודר מול הגופים הסטטוטוריים והממשלתיים.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר