בית "אופיסיטי" בצ'ק פוסט (צילום: באדיבות חברת שתית)
בית "אופיסיטי" בצ'ק פוסט (צילום: באדיבות חברת שתית)

חברת שתית סיימה את אכלוס בית "אופיסיטי" בצ'ק פוסט

600 המטרים האחרונים בבית "אופיסיטי" הושכרו לחברת "תיאטראות ישראל" ולחברת "מעגן",  ששכרו כל אחת כ-300 מ"ר לעשר שנים בעלות של כ-82 שקלים למ"ר. ההסכם מגלם הכנסות של כ-6 מיליון שקלים עבור חברת שתית

פורסם בתאריך: 8.5.23 15:37

חברת שתית השכירה את 600 המטרים האחרונים בבית "אופיסיטי" (OFFICITY) בצ'ק פוסט, ובכך השלימה את אכלוסו של כל הבניין שבנתה. השטחים הושכרו לחברת "תיאטראות ישראל" ולחברת "מעגן",  ששכרו כל אחת כ-300 מ"ר לעשר שנים בעלות של כ-82 שקלים למ"ר. ההסכם מגלם הכנסות של כ-6 מיליון שקלים עבור חברת שתית.

בית "אופיסיטי" בצ'ק פוסט, הממוקם ביציאה ממנהרות הכרמל, בצמוד למרכזית המפרץ, הוא מבנה של שש קומות משרדים ומסחר בקומת הקרקע בשטח של כ- 10,000 מ"ר. הוא נבנה בהשקעה של 60 מיליון שקלים, בביצוע חברת "שתית", שגם העתיקה את משרדי המטה שלה לבניין החדש.

מתחם הצ'ק פוסט החדש מיועד להיות פארק עסקים, המשתרע על שטח 300 דונם וכ-200 אלף מ"ר בנוי, ונתחם בין שדרות ההסתדרות ממזרח, היציאה המזרחית של מנהרות הכרמל ומסילת הרכבת מצפון. כל השטח נמצא בבעלויות פרטיות שונות.

 

 

אחד היתרונות הגדולים של המתחם הוא הנגישות אליו, כשפתחן המזרחי של מנהרות הכרמל מתחבר ישירות אל תוך המתחם. נוסף על כך, בצמוד למתחם ממוקם מרכז תחבורה גדול ומרכזי, ובו תחנת רכבת, תחנת אוטובוס והרכבלית.

מתחם הצ'ק פוסט עובר סדרה של שינויים חיוביים, שעתידים להפוך אותו מהאזור המוזנח של העיר לפנינת ההייטק של הצפון. בשנים האחרונות מוקמות במתחם מכללות ומתווספים עוגני הייטק, בנקאות ומסחר. שינויים אלה מייצרים צורך במרחבי עבודה חדשים ובמשרדים למכירה בחיפה, צורך עליו פרויקט אופיסיטי עונה. מתחם הצ'ק פוסט ממוקם ליד תחנת הרכבת והכבישים 2 ו-4, מה שהופך אותו לנגיש בצורה נוחה עבור בעלי רכב פרטי ומשתמשי התחבורה הציבורית. רבים משוכנעים שחיפה נמצאת על הדרך הנכונה להפוך לבירת ההייטק של הצפון.

שלום שיטרית, מבעלי ומנכ"ל חברת "שתית": "הפארק החדש צפוי להיות המקום האסטרטגי ביותר בעיר, הן מבחינת נגישות והן מבחינת החברות שיאיישו אותו. לכן החלטנו, בנוסף לבניית הפרויקט להעביר גם את משרדי החברה לפארק".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר