קביעת המזוזה בפרויקט בזלמן שניאור (צילום: יח"צ)
קביעת המזוזה בפרויקט בזלמן שניאור (צילום: יח"צ)

אוכלס פרויקט הפינוי-בינוי של שתית ברחוב זלמן שניאור ברמות רמז

בפרויקט בזלמן שניאור 29-27 נהרס בניין ישן עם 14 דירות ובמקומו נבנה בניין עם 40 דירות. הדיירים שדירותיהם נהרסו קיבלו דירות חדשות ומשודרגות. בשישי האחרון נקבעו המזוזות בבניין

פורסם בתאריך: 4.6.23 13:40

חברת שתית, היוזמת בין היתר מספר פרויקטים של פינוי-בינוי, ברמות רמז, סיימה אכלוס מוצלח של 40 דירות, בפרויקט הפינוי-בינוי ברחוב זלמן שניאור 29-27. רב מטעם עמותת "אור בבית" של הרב קובלסקי קבע ביום שישי האחרון את המזוזות בבניין, כחלק משיתוף הפעולה של חברת שתית עם העמותה.

בפרויקט בזלמן שניאור 29-27 נהרס בניין עם 14 דירות, ובמקומו נבנה בניין עם 40 דירות. הדיירים שדירותיהם נהרסו קיבלו דירות חדשות ומשודרגות.

 

 

שלום שטרית, מבעלי ומנכ"ל חברת שתית: "אני גאה על כל פרויקט בחיפה בכלל ופרויקט לזוגות צעירים בפרט. זוגות צעירים, משפחות ומשקיעים מחפשים דירות בחיפה במחירים שפויים. בפרויקט הזה סיפקנו להם דירות חדשות במחירים טובים, במיקום אטרקטיבי, והם הצביעו ברגליהם. אנחנו נעשה הכל כדי להמשיך ולבנות פרויקטים אטרקטיביים בחיפה ולהשפיע על הישארות הצעירים בחיפה, כמה שנוכל, כי הם עתיד העיר שלנו", הוסיף שטרית.

רמות רמז, מהשכונות הוותיקות בחיפה, טובלת בירוק ומיוערת מכל צדדיה. השכונה מתאפיינת בנגישות גבוהה לאוניברסיטה, לטכניון ולמנהרות הכרמל ומהווה מוקד משיכה לחברי הסגל האקדמי, לסטודנטים ובעיקר למשפחות צעירות ולמשפרי דיור, זאת הודות למערכת חינוך מפותחת, מגוון שירותים קהילתיים וקרבה למרכזי בילוי וקניות.

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר