הפרויקט בחביבה רייך 55 (הדמיה: גיא שחם)
הפרויקט בחביבה רייך 55 (הדמיה: גיא שחם)

שתית קיבלה היתר בנייה לפרויקט ההתחדשות העירונית בחביבה רייך 55

הבניין הקיים, ובו 24 דירות ייהרס לאחר החגים, ובמקומו ייבנה בניין חדיש עם 72 דירות. בימים אלה נערכת החברה לפינוי הדיירים. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות גדולות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ודירות גן בסטנדרט בנייה גבוה

פורסם בתאריך: 12.9.23 15:18

פרויקט חדש לחברת שתית, היוזמת, בין היתר פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ. מדובר בפרויקט החדש ברחוב חביבה רייך 55 חיפה, בסמוך לטכניון ולאוניברסיטה. החברה קיבלה אתמול (שני) מהוועדה המקומית היתר בנייה, ותחל בהריסת הבניין מיד לאחר החגים. הבניין שייהרס כולל 24 דירות, ובמקומו ייבנה בניין חדיש עם 72 דירות.

תמהיל הדירות כולל דירות גדולות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ודירות גן בסטנדרט בנייה גבוה.

דירת שלושה חדרים בשטח של 85 מ"ר פלוס מרפסת, תימכר במחיר של החל מ-1.69 מיליון שקלים; דירת ארבעה חדרים בשטח של 117 מ"ר פלוס 19 מ"ר מרפסת תימכר במחיר של החל מ-2.165 מיליון שקלים; דירת 5 חדרים בשטח של 121 מ"ר פלוס כ- 20 מ"ר מרפסת, תימכר במחיר של החל מ-2.25 מיליון שקלים; דירת 5 חדרים גדולה במיוחד, בשטח של 139 מ"ר + 16 מ"ר מרפסת, תימכר במחיר של החל מ-2.355 מיליון שקלים. כמו כן,יוצעו  דירות גן ענקיות של חמישה חדרים, בשטח של כ-148 מ"ר פלוס 240 מ"ר גינה. הן יימכרו במחיר של החל מ-3.71 מיליון שקלים. המבנה יכלול חניון תת קרקעי, מחסנים ומפרט טכני עשיר, וכמו כן, החברה תבנה חניון ציבורי לרווחת תושבי האזור.

 

 

בימים אלה החברה נערכת לפינוי הדיירים. צפי סיום הפרויקט – כ-28 חודשים מתחילת הבנייה. אדריכל הפרויקט: אריה מאייר.

שלום שטרית, מבעלי ומנכ"ל חברת שתית: " זוגות צעירים ומשפרי דיור מחפשים דירות בחיפה במחירים שפויים ובמיקום אטרקטיבי, ולכן אנחנו ממשיכים לבנות ולפתח את רמות רמז האטרקטיבית, הן מבחינת המיקום והן מבחינת החינוך. אנחנו נעשה הכל, כדי להמשיך ולבנות פרויקטים אטרקטיביים בחיפה ולהשפיע על הישארות הצעירים בעיר, עד כמה שנוכל, כי הם עתיד העיר שלנו".

רמות רמז היא מהשכונות הוותיקות בחיפה. היא טובלת בירוק ומיוערת מכל צדדיה. השכונה מתאפיינת בנגישות גבוהה לאוניברסיטה, לטכניון ולמנהרות הכרמל ומהווה מוקד משיכה לחברי הסגל האקדמי, לסטודנטים ובעיקר למשפחות צעירות ולמשפרי דיור, זאת בזכות מערכת חינוך מפותחת, מגוון שירותים קהילתיים וקרבה למרכזי בילוי וקניות.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רק לא חביבה

    ברחנו משם. פקקים 24-7 ורעש מצפיפות דיירים.
    עשיתם מהרחוב אשכרה סלאמס

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר