הריסת הבניין ברחוב לוטוס פינת צפרירים (צילום: יח"צ)
הריסת הבניין ברחוב לוטוס פינת צפרירים (צילום: יח"צ)

לקראת הבנייה מחדש: נהרס בניין המגורים ברחוב לוטוס פינת צפרירים

במקום הבניין שנהרס תבנה קבוצת שובל בניין חדיש עם 15 דירות. כל דירה תכלול ממ"ד, והבניין יעמוד בתקן רעידת אדמה. בין הדירות גם פנטהאוז יחיד בקומה של כ-160מ"ר עם מרפסות בשטח של כ-170 מ"ר

פורסם בתאריך: 23.10.23 16:15

בניין המגורים ברחוב לוטוס 20 פינת צפרירים בחיפה נהרס הבוקר (שני) ובמקומו תבנה קבוצת שובל בניין יוקרתי במסגרת תמ"א 38 הריסה ובנייה.

קבוצת שובל, בבעלות היזם משה מילר, קיבלה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה היתר להריסת הבניין הישן ברחוב לוטוס 20, תחת הגבלות ובפיקוח של ממונה בטיחות. הבניין שנהרס מנה שש דירות, ובמקומו ייבנה בניין חדיש עם 15 דירות. כל דירה תכלול ממ"ד, והבניין יעמוד בתקן רעידת אדמה. בין הדירות גם פנטהאוז יחיד בקומה של כ-160 מ"ר עם מרפסות בשטח של כ-170מ"ר וכן שני מיני פנטהאוזים ודירות של ארבעה וחמישה חדרים.

מקבוצת שובל נמסר, כי הבניין יצופה אבן ושיש ויכלול חניון תת קרקעי ופיתוח סביבתי מוקפד ומפרט טכני עשיר. על פי התכנון, בניית הפרויקט תארך כ-24 חודשים. אדריכל הפרויקט: אדריכל אלי ניסן והפרויקט משווק ע"י חברת אתגרים.

המשנה למנכ"ל שובל מתחמי מגורים בע"מ, ישי רוט: "הפרויקט מוקם ברחוב לוטוס פינת צפרירים, מהרחובות היוקרתיים בחיפה. שובל מקימה פרויקטים נוספים בחיפה, ובהם: מצפה אלמוגי בחיפה וברחוב אלחנן 16, ברחוב הנדיב 15 וקרית ספר 13".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר