הפרויקט ברחוב רענן 4 (הדמייה: משרד מאייר אדריכלים)
הפרויקט ברחוב רענן 4 (הדמייה: משרד מאייר אדריכלים)

הבניין ברחוב רענן 4 בחיפה ייהרס בימים הקרובים

במסגרת פרויקט תמ"א 38 ייהרס הבניין הישן שבו ארבע קומות, ובמקומו ייבנה בניין של שש קומות שיכלול 14 דירות חדשות. לדברי המשווקים, "הרוכשים ייהנו מיתרונות של מרכזיות לצד שקט ואיכות חיים"

פורסם בתאריך: 21.5.17 13:01

ביצוע פרויקט תמ"א 38 נוסף בכרמל יחל בימים הקרובים, וזאת לאחר שהשבוע הושלם פינוי כל הנכסים בבניין הישן ברחוב רענן 4 שייהרס וייבנה מחדש במסגרת הפרויקט "קדימה רענן" שיוזמת חברת גבי בן גלים.

הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד מאייר אדריכלים, מתוכנן בחלקו העליון של רחוב רענן בשכונת כבביר, אשר מתחבר לרחוב קדימה במרכז הכרמל, כך שלמעשה הוא יוקם בגבול בין שתי השכונות. במסגרת הפרויקט, שיבוצע לפי תמ"א 38 במתכונת פינוי-בינוי, יהרוס היזם בניין קיים של ארבע קומות ובו שש דירות וחנות שנמצאת בקומת הקרקע, ויבנה במקומו בניין חדש של שש קומות ובו 14 דירות חדשות.

הפרויקט התאפשר בעקבות סיכום בין היזם לבעלי שבעת הנכסים בבניין, ולפיו הם יקבלו דירות חדשות בפרויקט והוא ישווק את שאר הדירות. תמהיל הדירות המוצעות לשיווק כולל דירות שלושה וחצי, ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז.

על שיווק הדירות בפרויקט הופקדה החברה לנדל"ן בניהולו של רועי שווץ. "בימים הקרובים יחלו העבודות להריסת הבניין הישן, ובסיומן תחל בנייתו של הפרויקט החדש", מסר שווץ, "הפרויקט הוא מיזם ייחודי בשל מיקומו במרכזו של הכרמל הוותיק, כך שהרוכשים ייהנו מיתרונות הציר המרכזי לצד שקט ואיכות חיים".

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר