שר האוצר משה כחלון (צילום: עופר וקנין)
שר האוצר משה כחלון (צילום: עופר וקנין)

142 זוכים חיפאים בהגרלת "מחיר למשתכן" בעיר

בשני הפרויקטים בחיפה, הכוללים יחדיו 261 דירות, זכו 142 זכאים תושבי העיר בדירה חדשה במחיר מוזל, למרות שכללי המבצע חייבו הקצאה של 51 דירות בלבד לזכאים חיפאים

פורסם בתאריך: 8.8.17 17:55

לפי תוצאות ההגרלה הגדולה של מבצע "מחיר למשתכן" שפורסמו היום (שלישי), בשני הפרויקטים בחיפה זכו 142 זכאים תושבי העיר בדירה חדשה במחיר מוזל, וזאת למרות שכללי המבצע חייבו הקצאה של 51 דירות בלבד לזכאים חיפאים.

בחיפה ניתן היה להירשם להגרלה בשני פרויקטים הכוללים יחדיו 261 דירות – 48 דירות בפרויקט של חברת שגראוי ייזום ובנייה (אס.בי.סי) ברחוב יקינטון בשכונת רמת אלמוגי, ו-213 דירות בפרויקט של אשדר חברה לבנייה בשכונת קרית אליעזר (בשטח מתחם איצטדיון הכדורגל הישן שנהרס). לתושבי חיפה שוריינו תשע דירות בפרויקט ברמת אלמוגי ו-42 דירות בפרויקט בקרית אליעזר. להגרלות בחיפה נרשמו 784 בני המקום, כאשר 117 מהם זכו בדירה בקרית אליעזר ו-25 זכו בדירה ברמת אלמוגי.

במסגרת המבצע נפתחה לפני כחודשיים הרשמה לכ-90 פרויקטים הכוללים כ-15,000 דירות ב-24 יישובים במתווה "מחיר למשתכן", אשר מציע דירות במחיר מוזל ביחס למחירי שוק הנדל"ן. 41,856 משקי בית זכאים נרשמו להגרלה, 1,779 מהם בחיפה. כ-15,000 הזוכים קיבלו היום את הבשורה על זכייתם בהגרלה.

מבצעי "מחיר למשתכן" היו נהוגים גם בתקופות כהונתן של ממשלות קודמות, אך הממשלה הנוכחית הכניסה למתווה שיפורים משמעותיים. את המתווה הנוכחי יזם שר האוצר משה כחלון בשיתוף עם רשות מקרקעי ישראל ועם משרד הבינוי והשיכון.

כחלון: "אני רוצה להגיד גם למי שלא זכה שלא יתייאש כי כבר בשבועות הקרובים תיפתח עוד הגרלת ענק ועוד עשרות אלפי זוגות צעירים יזכו בדירה. אנחנו ממשיכים בכל הכוח לדחוף את 'מחיר למשתכן', לבנות, להגריל ולהציף את השוק בדירות במחיר הוגן. כל עוד זה תלוי בי, איש לא יגזול עוד את הזכות של זוג צעיר לבית ראשון. המסר הוא חזק וברור – אנחנו לא מתכוונים לוותר. נוציא עשרות אלפי זוגות ממעגל הביקושים".

עו"ד דוד עציוני, יועצו הבכיר של שר האוצר ותושב חיפה: "בזכות שר האוצר זכו כ-12,000 זוגות צעירים בדירה, והיום מצטרפים אליהם כ-15,000 זוגות נוספים. פרויקט 'מחיר למשתכן' הוא הדבר הכי טוב שעיר יכולה לקבל, ואני שמח שחיפה לוקחת בו חלק. מדובר בדירות איכותיות שמצד אחד מביאות אוכלוסייה צעירה ואיכותית, ומצד שני משמרות את האוכלוסייה האיכותית שכבר קיימת בעיר. בהגרלה הנוכחית ובהגרלה הקודמת שהיתה בעיר חיפה זכו כ-200 זוגות של חיפאים בדירה בעיר. שר האוצר ממשיך לדאוג לזוגות הצעירים ולחסרי הדיור ולאפשר להם לקנות דירה במחיר סביר".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר