מתחם מסחרי בציר מוריה (צילום: חגי פריד)
מתחם מסחרי בציר מוריה (צילום: חגי פריד)

עכשיו זה רשמי: תותר תוספת של 50 מ"ר למסעדות

עיריית חיפה פרסמה הודעה רשמית על סיום הליכי האישור של התוכנית שתאפשר למאות מסעדות, בתי קפה ופאבים תוספת בנייה קבועה של 50 מ"ר בהליך מזורז במטרה לעודד את פעילותם

פורסם בתאריך: 6.9.17 13:18

עיריית חיפה פרסמה היום (רביעי) את ההודעה הרשמית בדבר סיום הליכי האישור של התוכנית שתאפשר למאות עסקי בילוי בעיר תוספת בנייה קבועה של 50 מ"ר בהליך מזורז במטרה לעודד את פעילותם.

הודעת העירייה נגזרת מחוק התכנון והבנייה המחייב פרסום של השלמת הליכי אישור תוכניות. הפרסום משקף את כניסתה לתוקף של התוכנית, ולמעשה החל מהיום יכולים בעלי העסקים להגיש בקשות לאישור היתרי בנייה להגדלת שטחי עסקיהם.

מאות בתי עסק בעיר הם בעלי פוטנציאל התרחבות מכוח התוכנית החדשה, שאותה חשף עיתון "כלבו" כבר במאי 2016. בתוכנית, אשר חלה על רוב שטח העיר, נקבע כי בבתי עסק המוגדרים כבית אוכל, ובהם מסעדות, בתי קפה וברים, תותר תוספת שטח פעילות חדש של 50 מ"ר במרווחים שבין בית העסק למדרכה. תוספת הבנייה תהיה מבנייה קלה ותוקם מחומרים כמו אלומיניום וזכוכית שמעליהם קירוי. לא תותר תוספת בנייה בשטחי מדרכות והיא תתאפשר רק בשטחים פרטיים המהווים כיום חצר פתוחה.

בתוך השטח המתווסף לבתי העסק מכוח התוכנית תותר רק הצבת שולחנות וכיסאות לצורכי הסעדה, אך לא תותר הצבת מתקנים להכנת מזון, דוכני מכירה ומתקנים הדורשים התחברות קבועה למערכות ביוב ומים.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר